Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه ۱۰ از اجرای طرح فوریتی نظافت، پاکسازی، لایروبی و رسوب برداری شبکه اصلی و فرعی جمع آوری آب های سطحی در سطح منطقه با هدف افزایش سطح کمی و کیفی خدمات، تامین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان و همچنین پیشگیری از بروز آب گرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش امتداد ، حسین بحیرائی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر افزود: در آستانه فرا رسیدن فصل پائیز و بارش نذورات آسمانی طرح لایروبی و پاکسازی تمامی انهار و کانال های اصلی و فرعی سطح منطقه با هدف کنترل و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی بارندگی های پاییزی در رأس امور معاونت خدمات شهری منطقه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحیرائی با تأکید بر حساسیت بارش های فصلی در زمینه آب گرفتگی معابر بیان داشت: جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در مسیر صحیح به منظور پیشگیری از بحران و وقوع حوادث طبیعی جزو اصول کاری مدیریت شهری منطقه می باشد و در همین راستا در روند اجرای این طرح سیزده کانال اصلی و فرعی با طول ۱۳۵۹۳ متر و تمامی انهار در سطح محلات ده گانه با استفاده از عوامل کارگری، ماشین آلات و ادوات سنگین لایروبی، نظافت و پاکسازی می شوند.

به گفته وی علاوه بر اقدامات فوریتی و مستمر در جریان اجرای این طرح، نظارت و کنترل دقیق بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری هم گام با رعایت دستورالعمل HSE، رعایت اصول بهداشتی در انجام عملیات لایروبی به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و تکمیل بانک اطلاعاتی هوشمند از شبکه فرعی آب های سطحی منطقه از دیگر اهداف این طرح به شمار می آید.

شهردار منطقه در ادامه با تاکید بر پاسخگویی مناسب، توجه و اهتمام برای رفع یا کاهش مشکلات در زمان مقرر با بهره گیری از پتانسیل های موجود در منطقه و نیروهای کارآمد، خواستار تلاش مضاعف و استفاده از توانمندی نیروهای دست اندرکار شد و گفت: با برنامه ریزی دقیق این طرح در تمامی محلات، معابر و خیابان های سطح منطقه طی هفته های جاری اجرایی می شود و از شهروندان منطقه خواست برای یاری رساندن به عوامل اجرایی در بحث نظافت شهر از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در نهرها و کانال های آب خودداری نمایند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

(تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز

دیگر خبرها

  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه های مازندران لایروبی شد
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت