Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در این رابطه گفت: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالبند توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

وی ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را شدیدا تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی شد و دانشکده اقدام به طرح شکایت کرده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.

۲۳۵۲۳۷ کد خبر 1300119

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری عربستان باشگاه استقلال آرامکو ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس حسن روحانی سینمای ایران استان البرز دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، معاونان و روسای دانشکده‌ها امروز، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد. در ایبن آیین با حکمی از سوی دکتر معتمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عیسوی، به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد.

در این حکم آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تدین، روحیه انقلابی و صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزشمند اجرایی و علمی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و با درایت و مدیریت جنابعالی و جلب مشارکت همکاران محترم هیئت علمی و کارکنان محترم زمینه ارتقاء جایگاه رفیع دانشگاه علامه‌طباطبائی در حوزه‌های مهم علمی و آموزشی فراهم شود.

اهم انتظارات از جنابعالی در مدیریت آن دانشکده عبارتست از:

- حضور مستمر و تمام وقت در دانشکده و رسیدگی به امور دانشکده و دانشگاه

نظارت و پیگیری تحقق برنامه‌های راهبردی دانشکده در سال جاری و تلاش جدی برای ارائه برنامه راهبردی دانشکده در سال‌های آتی با توجه به افق‌های ترسیم شده برای برنامه راهبردی دانشگاه

 افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده با تاکید برتحصیلات تکمیلی

 اهتمام ویژه بر کیفیت‌بخشی دوره‌های کارشناسی و استفاده از ظرفیت تمامی استادان در این دوره

تلاش و اهتمام جدی در راستای هدفمندسازی امور علمی، آموزشی و پژوهشی گروه‌های آموزشی برای تحقق نقش حل‌المسائلی پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی

استفاده جدی از ظرفیت گروه‌های آموزشی در راستای تحول در علوم انسانی با تمرکز بر روزآمدی، کارآمدی، اسلامی‌سازی و بومی‌سازی در قالب مبتنی بر برنامه‌های بلند و میان‌مدت

 تلاش در جهت رشد تولیدات علمی‌پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به‌خصوص با نگاه ویژه به اثرگذاری در سطح بین‌المللی با تمرکز بر تولید آثار کثیرالاستناد

- برنامه‌ریزی برای ارتقا سطح شایستگی‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان و فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای ارتباط با صنعت (جامعه) دانشجویان از طریق مراکز رشد و فناوری»

معتمدی با اهدای لوح، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر تیمور محمدی در مدت مسئولیت ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه، قدردانی کرد.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته