Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه سه سیما با تشریح برنامه‌های این شبکه، از ساخت فصل جدید برنامه «عصر جدید»، بازگشت رضا رشیدپور به آنتن و همچنین ساخت طنز ۹۰ شبی به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه، علی فروغی در تشریح برنامه‌های آتی این شبکه گفت: پس از استقبال مخاطبان از برنامه «عصر جدید»، در حال طراحی و تامین مقدمات «عصر جدید ۲» هستیم و در تلاشیم تا ان‌شاءالله این برنامه به زمستان امسال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبعا بعد از نهایی شدن، جزئیات دیگر این برنامه نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مدیر تلویزیونی با بیان اینکه در حوزه فیلم و سریال کارهای خوبی در شبکه برنامه‌ریزی شده است، گفت: پخش مجموعه «ستایش ۳» آغاز شده و رنگ و لعاب جدیدی به آنتن شبکه سه داده است. مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» در مرحله تصویربرداری است و نگارش «بانوی عمارت ۲» نیز رو به پایان است؛ ضمن اینکه سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی با کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نیز در دستور کار قرار دارد.

فروغی در ادامه درباره برنامه‌های دیگر شبکه سه نیز اعلام کرد: برای فصل جدید «ستاره ساز» حدود ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در برنامه ثبت‌نام کرده‌اند که استقبال کم‌نظیری است و در حال بررسی، داوری و طراحی‌های فصل دوم این برنامه و رفع موانع مالی آن هستیم.

او در ادامه گفت: یکی از خلأ‌های شبکه سه پرداختن به موضوع رونق تولید به عنوان یکی از مسائل مهم کشور بود؛ چراکه می‌خواستیم برنامه‌ای طراحی شود که متناسب با مخاطبان شبکه باشد. ثمره تلاش چند ماهه همکاران ما در شبکه، برنامه‌ای سرگرم‌کننده و مبتنی بر کشف استعدادهای حوزه تولید است که به زودی از شبکه پخش خواهد شد.

فروغی در ادامه با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا مسائل و نیازهای فکری مخاطب شبکه سه را بشناسیم و به آن پاسخ دهیم، گفت: از همکارانم در برنامه «بدون توقف» خواسته‌ام صریح و عالمانه به شبهات جوانان در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی و فرهنگی بپردازند و بازخوردهای ما از مردم نیز نشان می‌دهد این نوع پرداختن به مسائل، استقبال قابل توجهی میان مردم داشته است.

فروغی با بیان اینکه در حال بررسی مقدمات برنامه جدید رضا رشیدپور هستیم، گفت: دو ـ سه برنامه جدید سرگرمی در حال تولید است که به‌زودی جزئیات بیشتری از آنها اعلام می‌شود.

وی همچنین درباره پوشش رقابت‌های ورزشی گفت: با توجه به فصل پرشور رقابت‌های ورزشی که در آن قرار داریم و بازی‌های فوتبال لیگ برتر، مسابقات والیبال و از سوی دیگر مسابقات کشتی و تکواندو در حال برگزاری است، شبکه سه به صورت ویژه به پوشش این مسابقات پرداخته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

مدیر شبکه سه سیما درباره‌ی میزان مخاطبان فعلی این شبکه نیز اظهار کرد: افزایش مخاطبان شبکه سه به ۶۲.۳ درصد در آخرین نظرسنجی‌های سازمان، نشان از اعتماد بیش از پیش مردم دارد و این اقبال کار ما را سخت‌تر کرده است و همه همکاران ما در شبکه در حال تلاش هستند تا با طراحی برنامه های جدید و جذاب روند رو به رشد مخاطب را حفظ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبكه سه برنامه عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را برای امروز، چهارم اردیبهشت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان هواشناسی وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را در ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان قسمتی ابری به تدریج ابری گاهی وزش باد شدید / ‏‏ بیشینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۳ درجه سانتی‌گراد

اردبیل: آسمان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۳ درجه سانتی‌گراد

اهواز: آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد / بیشینه دما: ۳۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۱ درجه سانتی‌گراد

بوشهر: آسمان صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعات وزش باد / بیشینه دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد

تبریز: آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۹ درجه سانتی‌گراد

تهران: آسمان ابری و بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق / بیشینه دما: ۱۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

رشت: آسمان ابری و مه آلود در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق / بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۵ درجه سانتی‌گراد

شیراز: آسمان کمی ابری به تدریج افزایش ابر و بارش پراکنده / بیشینه دما: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

کیش: آسمان صاف همراه با غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر / بیشینه دما: ۳۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد

مشهد: آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری به تدریج افزایش باد / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

ساری: آسمان ابری و کاهش زیاد دما همراه با بارش باران / بیشینه دما: ۱۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

یزد: آسمان نیمه ابری تا ابری رگبار و رعدوبرق / بیشینه دما: ۲۴ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۲ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 747249

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • بزرگداشت جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟