Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان پیگیری شد که در نهایت هیچکدام از نمایندگان کشورمان نتوانستند راهی فینال شوند. بدین ترتیب با توجه به نتایج چهار وزن نخست و سه وزن دوم، تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنان در حسرت مدال طلا ماند و باید فعلا در انتظار کسب مدال برنز در رقابتهای فردا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در پیکارهای سه وزن پایانی که در اوزان ۶۰ ، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد، دو نماینده ایران راهی دیدار رده بندی شدند و یک ملی‌پوش دیگر هم به گروه بازنده ها راه یافت تا صبح فردا برای رسیدن به دیدار رده بندی به میدان برود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر سیداله تاژایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و در دور بعد هایتم محمود از مصر را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. وی در ادامه با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیم سئونگ هاک از کره جنوبی گذشت و سپس ایوو آنگلوف از بلغارستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد، اما در نیمه نهایی مقابل کنچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. البته نجاتی موفق شد با همین نتایج نیز سهیمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر کیم هیون وو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مورسالیف از آذربایجان را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد اما در دیدار بعدی مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در فینال، گرایی هم به گروه بازنده ها رفت. وی باید صبح فردا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد استپان داوید از چک گذشت و در دور بعد سرگئی سیمینوف از روسیه را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد. وی در دور سوم مومینجان عبداله یف از ازبکستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد تا ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یابد. قاسمی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل اوسکار پینو هیندس از کوبا شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

تیم ایران در پیکارهای سه وزن دوم هم که روز گذشته برگزار شد نتوانست به مدال دست یابد و فقط در چهار وزن نخست بود که توانست توسط سعید عبدولی به یک مدال برنز برسد. بدین ترتیب شاگردان محمد بنا در حالی فردا با رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان وداع می کنند که تیم ایران همچنان در حسرت مدال طلا باقی ماند و فعلا یک مدال برنز و دو سهمیه المپیک را در کارنامه دارد.

کد خبر 4720182 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان قزاقستان محمد بنا کشتی فرنگی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم ملی والیبال ایران فوتسال تیم ملی بسکتبال لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال امید ایران قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک

تیم فوتبال ذوب آهن امروز در حالی به مصاف آلومینیوم می​رود که تاکنون مقابل این تیم بازنده نبوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک تاکنون هفت بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و پنج دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در هفت رویارویی دو تیم در لیگ برتر ۱۳ گل به ثمر رسیده است که سهم ذوب آهن با ۹ گل در این تقابل‌ها بیشتر از آلومینیومی است که در هفت بازی تنها چهار بار دروازه ذوب آهن را باز کرده است.

ذوب آهن تاکنون سه بار در اصفهان و ورزشگاه فولادشهر میزبان آلومینیوم بوده است که دو دیدار با پیروزی ذوب آهن و یک دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در این سه دیدار آلومینیوم تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه میزبان شده است اما در سوی دیگر ذوب آهن شش بار در خانه به آلومینیوم گل زده است.

دیدار نیم فصل نخست دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آمار و ارقام رویارویی‌های ذوب آهن و آلومینیوم

کد خبر 746463

دیگر خبرها

  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک