Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز در پی وزش باد با بیشینه سرعت ۹۴ کیلومتر بر ساعت، کیفیت هوای زابل را در شرایط ناسالم قرار گرفت. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: صبح امروز در پی وزش باد با بیشینه سرعت 94 کیلومتر بر ساعت و پراکنده شدن ریزگرد و گرد و خاک در زابل کیفیت هوای این شهرستان در شرایط ناسالم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است، گفت: در پی این شرایط جوی نامطلوب شعاع دید افقی در ایستگاه هواشناسی فرودگاهی زابل به 7000 متر کاهش یافت و غلظت ذرات معلق در هوای این شهر را به 300 میکروگرم بر مترمکعب یعنی 2 برابر حد مجاز رساند.

طوفان با سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت زابل را در‌نوردیدزاهدان| طوفان و گرد و خاک در سیستان تداوم دارد370 نفر از مردم سیستان در پی وقوع طوفان و ریزگرد راهی مراکز درمانی شدند

وی با اشاره به اینکه وزش باد و گرد و خاک ناشی از آن شعاع دید افقی در ایستگاه هواشناسی زهک را به 8000 متر کاهش داد، افزود: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی از فردا بعد از ظهر از سرعت وزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان

ابوالفضل مهدیار گفت: جریمه های مذکور از ۷۲ پرونده معرفی شده به تعزیرات حکومتی استان اخذ شده است که بیشترین این تخلفات شامل اخذ حق الزحمه مشاور املاک بيش از قيمت مصوب ابلاغی اتحاديه و تنظيم قرارداد خارج از سامانه است. 

وی گفت: مشاوران املاک متخلف بعد از محرز شدن تخلف علاوه بر استرداد وجه اضافی به شاکی، به پرداخت جزای نقدی محکوم می شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسکن جزو کالاهای ضروری زندگی محسوب می شود نمی توانیم اجازه دهیم برخی با اقدامات غیرقانونی خود موجب اخلال در بازار مسکن و اجحاف در حق شهروندان را فراهم کنند.

مهدیار خاطرنشان کرد: ضمن حمایت از کاسبان خوش انصاف با مشاورین املاکی که به جهت دریافت سهم بیشتری از معامله اقدام به سوداگری، قیمت سازی و گرانفروشی می کنند به صورت قاطعانه و بدون هیچ مسامحه ای برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • آلوده‌ترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۳