Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر بزرگترین حزب اپوزیسیون کره‌جنوبی به جمع سیاستمدارانی پیوست که در اعتراض به اقدام مون جائه-این برای انتصاب یکی از متحدان کلیدی‌اش به عنوان وزیر دادگستری به‌رغم اتهامات جعل مدرک تحصیلی و جرایم مالی خانوادگی او، سرش را تراشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک مقام از جنبش محافظه‌کار "حزب آزادی کره" امروز (دوشنبه) در جمع رسانه‌ها موهای سر هوآنگ کیو-آهن، رئیس این حزب را مقابل کاخ ریاست جمهوری سئول تراشید و این مقام معترض از مون جائه-این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی خواست تا چو کوک را از سمت وزیر دادگستری عزل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پارک این-سوک، از قانونگذاران خانم حزب آزادی کره و لی اون-جو، از قانونگذاران مستقل کره‌جنوبی هم در هفته‌های گذشته در اعتراض به انتصاب چو کوک موهای سرشان را زدند.

جنجال بر سر گزینه مون جائه-این که از متحدان سیاسی نزدیک اوست، چهره اصلاح‌طلب رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی را مخدوش کرده و از محبوبیت او کاسته است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟

‌سفیر ازبکستان گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان بر گسترش همکاری‌ها، مشارکت فعالان بخش خصوصی و افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور تأکید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فریدالدین نصریوف ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به توسعه ارتباط ازبکستان با جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اظهار داشت: ارتباط تجاری، اقتصادی، سیاسی و سرمایه‌گذاری بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان توسعه یافته است.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار رئیس جمهوری ایران و ازبکستان گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی اکو در دیدار با رئیس جمهور ازبکستان بر گسترش همکاری‌ها، مشارکت فعالان بخش خصوصی و افزایش تعاملات اقتصادی دو کشور تأکید کردند.

وی از افزایش حجم مبادلات تجاری ایران ازبکستان خبر داد و بیان کرد: حجم مبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان سال گذشته به 500 میلیون دلار رسید و امسال به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

نصریوف نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو را فرصت مهمی در توسعه مبادلات تجاری نام برد و گفت: هدف سفر به استان بوشهر توسعه روابط اقتصادی و تجاری، ازبکستان با این استان است.

سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی و تجاری با استان بوشهر در دستور کار قرار دارد گفت: اکنون میزان مبادلات تجاری ازبکستان با کشورهای افغانستان یک میلیارد، روسیه 10 و چین 10 میلیارد دلار است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم ازبکستان در عرصه اقتصادی اضافه کرد: یک منطقه ویژه اقتصادی در ازبکستان با 200 هکتار مساحت ظرفیت مهمی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

نصریوف  ظرفیت استان بوشهر در بخش‌های مختلف اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تجاری را قابل توجه دانست و تأکید کرد: با توجه به ارتقا سطح روابط جمهوری اسلامی و ازبکستان توسعه همکاری با استان‌های مختلف ایران از جمله بوشهر در دستور کار قرار دارد.

آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان

استاندار بوشهر هم با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان گفت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی دارای ظرفیت بالایی است.

احمد محمدی‌زاده تولید 40 نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: استان بوشهر 50 درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این دو محصول بازار خوبی در ازبکستان دارد.

وی از آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان خبر داد و بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌توان در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • رئیس جمهور کره جنوبی به دنبال واکنش پیشگیرانه برای تنش‌های غرب آسیا