Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان البرز با حضور در شهرستان فردیس از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای فردیس بازدید کرد و با قضات و کارمندان به گفت‌وگو پرداخت. تاریخ انتشار: 16:37 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۱۹۱

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در ادامه دیدار‌های سرزده خود از حوزه‌ها و مجتمع‌های قضایی، با حضور در شهرستان فردیس از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای فردیس بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این بازدید سرزده مقصود عبدی رئیس دادگستری و حسن جهانشاهلو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گزارشی از وضعیت ارائه خدمات قضایی و احیای حقوق عامه در حوزه قضایی فردیس را به عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز ارائه کردند.

فاضلی هریکندی در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرا با قضات و کارمندان به گفتگو پرداخت و سئوالاتی را در مورد شرایط آن‌ها و نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم پرسید.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این بازدید چندین ساعته مدت زمان زیادی را به گفتگو با مراجعان و دریافت نقطه نظرات و مشکلات آن‌ها اختصاص داد و در مواردی دستوراتی را برای تسریع در رسیدگی‌ها صادر کرد.   بیشتر بخوانید:   بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان البرز از بخش قضایی شهرستان طالقان و تاسیسات سد مخزنی   بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از بخش‌های مختلف ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قضایی دادگستری البرز دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر

مسکن ملی یکی از راه‌های رسیدن متقاضیان به مسکن و نقطه امیدی برای افراد جامعه به ویژه اقشار کم درآمد جامعه است. اما در برخی از مواقع تکمیل این پروژه مهم به تاخیر می‌افتد و مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود می‌آورد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیان مسکن ملی شهرستان فردیس استان البرز در سال ۱۳۹۸ ثبت نام خود را انجام دادند و در دو مرحله پرداخت‌ها نیز انجام شده است، اما پروژه نیمه کاره رها شده است و هیچ پیشرفتی نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - البرز

بیشتر بخوانید:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه