Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آینده نزدیک شاهد سهم بیشتر زنان از پست‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی استان خواهیم بود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نادیا صداقت عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان حدود 713 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 500 تا 700 زن نخبه در این استان در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، افزود: در آینده نزدیک شاهد سهم بیشتر زنان از پست‌های مدیریتی دستگاه‌های اجرایی استان خواهیم بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رابطه با موضوع کودک‌همسری در استان، گفت: متاسفانه در کشور ما یک اتفاق جزئی که رخ می‌دهد چنان بولد می‌شود که بی‌انصافی به حریم مردم به ویژه بانوان است.

تصویب لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت /واریز درآمد حاصل از اجرای قانون به صندوق حمایت از زنانواگذاری 40 درصد کرسی‌های مجلس قانونگذاری به زنان سودانطرح اشتغال زنان روستایی در استان مرکزی اجرا می‌شود

صداقت عنوان کرد: برخی استان‌ها در رابطه با موضوع کودک‌همسری جلودار هستند و استان کهگیلویه و بویراحمد شاید در رتبه‌های آخر باشد اما بولد رسانه‌ای آن گوش فلک را کر می‌کند.

وی ادامه داد: در پی اهداف ترسیم شده از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، اقداماتی در زمینه تدوین سند توسعه و به‌کارگیری زنان در پست‌های ‌مدیریتی انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد امور بانوان این استان همچنین در زمینه گسترش پارک‌های بانوان، تشکیل ستاد و کمیته‌های آسیب‌شناسی، فراهم کردن بستر نخبه‌پروری و نخبه‌سازی و فرصت‌سازی و استفاده از فرصت‌ها تلاش می‌کند.

صداقت با بیان اینکه همه این اقدامات با استفاده از توان ادارات و ظرفیت جامعه و با محوریت زنان انجام می‌شود، خواستار پیگیری ردیف اعتباری برای دفاتر امور بانوان استان‌ها شد.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • باید آگاهی‌های جوانان در جنگ ترکیبی و هیبریدی افزایش یابد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت