Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در مقطع ابتدایی تاکنون ۱۲۳ هزار و ۱۶۱ دانش آموز معادل ۱۰۰ درصد، متوسطه اول ۵۳ هزار دانش آموز معادل ۹۹.۷۴ درصد، متوسطه دوم ۴۰ هزار دانش آموز یعنی ۹۵ درصد و استثنایی هزار نفر یعنی ۹۰ درصد کل دانش آموزان این مدارس در سامانه سناد ثبت نام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی اضافه کرد: با توجه به اینکه هنوز نام نویسی دانش آموزان به ویژه در مدارس شبانه روزی پایان نیافته است، پیش بینی می‌شود امسال حدود ۲۵۱ هزار دانش آموز در مدارس قزوین تحصیل کنند.

او اضافه کرد: فضا‌های آموزشی استان به طور مناسبی برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده سازی شده است و هم از نظر فضای فیزیکی و هم نیروی انسانی هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان درباره کتاب‌های درسی دانش آموزان هم گفت: در مقطع ابتدایی از ۱۳ شهریورماه توزیع کتاب‌های درسی آغاز شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: در سایر مقاطع به ویژه متوسطه دوره اول نیز کتاب‌های درسی در انبار‌ها موجود است و تاکنون ۹۵ درصد دانش آموزان این مقطع کتاب‌های خود را از طریق کتابفروشی‌ها تهیه کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: ۸۵ درصد از کتاب‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هم در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

ثبت نام ۲۲۷ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره آموزش متوسطه نظری آموزش و پرورش استان گفت: امتحانات شبه نهایی به منظور آشنایی دانش آموزان با مقررات امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ و سوالات مفهومی در پایه‌های دهم و یازدهم رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و علوم انسانی برگزار شد
نوراله کیانی افزود: آزمون شبه نهایی در ۲۵۱ آموزشگاه متوسطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گفته وی، دانش آموزان تا ۴ اردیبهشت در چهار عنوان درسی با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی تغییر کرد | شیوه ثبت نام و ثبت سفارش + جزئیات