Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مشگین‌شهر با تاکید بر رعایت تمامی اصول و قوانین پدافند غیرعامل توسط مدیران خواستار آمادگی کمیته‌های برف‌روبی و ۲ گانه سوز شدن تعدادی از نانوایی‌ها در مناطق مختلف استان شد.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این جلسه گفت: بیشترین خسارت وارده به این شهرستان ناشی از سیل است و به همین منظور جهت کاهش خسارات وارده تاکنون ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در این شهرستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر صمدی اظهار داشت: به همین منظور یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برای لایروبی رودخانه اونارچایی تخصیص یافته و برای لایروبی و ساماندهی سایر رودخانه‌ها نیز از امکانات و مشارکت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

استان اردبیل جزو ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی بشمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین‌لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی بر جای می‌گذارد.

۷۱۱۷/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل اقتصاد اردبیل اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طبق آیین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمهدی سیدین‌نیا شامگاه _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست صمیمانه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان با مدیر کل ارشاد و هنرمندان اظهار کرد: شرایط دنیا به سرعت در حال تحول بوده و در حوزه فرهنگ هزینه کردن سرمایه‌گذاری است، آن چه برای ما باقی می‌ماند همین سرمایه‌گذاری است.

وی با تاکید بر اینکه هزینه کردن برای نیروی انسانی سرمایه‌گذاری است، هرچند زمان‌بر و هزینه‌بر است، افزود: از مسئولان تقاضا دارم به عرصه فرهنگ و هنر نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشند تا سال‌های سال از آن بهره‌مند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان حوزه مدیریت شهری دغدغه‌مند هستند و تشکیل چنین جلساتی می‌تواند مفید باشد، گفت: باید این اراده را تمام مسئولان شهر داشته باشند و اصفهان در معادلات جایگاه خود را پیدا کند.

سیدین‌نیا با اشاره به ابلاغیه رئیس جمهور در رابطه با شهر صنایع دستی گفت: اگر اصفهان پیشگام نشود، سایر استان‌ها پیشی می‌گیرند، ظرفیت‌های خوبی در شهر اصفهان وجود دارد که باید در راستای رسیدن به اهداف از آن‌ها بهره گرفت.

وی با اشاره به آئین‌نامه بند «ه» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: طبق این آئین‌نامه یک درصد از کل اعتبارات شرکت‌های دولتی و بانک‌ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در حوزه فرهنگ و هنر هزینه شود، اگر در اصفهان این مطالبه انجام شود، موقعیت بسیار خوبی برای جهش فرهنگ و هنر است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: اعتباری که سال جاری برای حوزه فرهنگ و هنر در نظر گرفته شده مبلغ بسیار خوبی است.

کد خبر 744947

دیگر خبرها

  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان‌های خاتم و مروست
  • اقدامات پیشگیرانه سیل در شهرستان های خاتم و مروست
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد در سال گذشته
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه