Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:00:59 GMT

۶۷ قلم عتیقه در گنبدکاووس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۰۹۳

۶۷ قلم عتیقه در گنبدکاووس کشف شد

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۶۷ قلم اشیاء عتیقه با قدمت هزار سال در شهرستان گنبدکاووس خبر داد. تاریخ انتشار: 16:52 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۱۳۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "روح الامین قاسمی" از کشف ۶۷ قلم اشیاء عتیقه با قدمت هزار سال در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، ۶۷ قلم اشیاء عتیقه از جمله سکه، کوزه و دستبند کشف شد که برابر اعلام کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این اشیاء مربوط به هزار سال قبل است.

سردار قاسمی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت اجتماعی و مقابله بی امان با قانون شکنان از مطالبات مردم و اولویت‌های اصلی پلیس گلستان است.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از فعالیت مجرمان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و در تامین نظم و امنیت جامعه نقش موثری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق عتیقه میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت

دریافت 13 MB کد خبر 6081499

دیگر خبرها

  • ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم)
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • بناهای تاریخی، مُهر تاییدی بر فرهنگ و تمدن ایران زمین
  • پاسخ هوش‌مصنوعی به سؤالی به قدمت تاریخ بشر؛ چرا فرازمینی‌ها را ندیده‌ایم؟
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است