Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یکی از سخنگویان کمیسیون اروپا امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که پیش از  تشخیص مسئول حمله به تأسیسات آرامکو در عربستان سعودی لازم است حقایق پشت پرده این حمله مشخص شود.

در بیانیه صادره از سوی یکی از سخنگویان کمیسیون اروپا در این خصوص آمده است: مهم است که به وضوح حقایق مشخص شود و سپس مسئول این حمله تأسف‌بار را تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که وزارت کشور عربستان ۲ روز پیش با تائید این حمله اعلام کرده بود: دو آتش‌سوزی در دو مرکز تولید نفت شرکت آرامکو در استان «بقیق» و «هجره خریص» به وقوع پیوست و این دو آتش‌سوزی در نتیجه هدف قرار گرفتن شرکت آرامکو به وسیله پهپاد اتفاق افتاده است.

همچنین یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن چند ساعت پس از این حملات ضمن تائید بزرگترین حمله به تاسیسات نفتی در دورترین نقطه شرقی عربستان، از ادامه این حملات در صورت تداوم جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن خبر داد.

کد خبر 4720199

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اروپا آرامکو عربستان سعودی شرکت نفت آرامکو عربستان ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین نتانیاهو سوریه روسیه جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که در اثر اصابت ترکش‌های یک موشک مقاومت فلسطین به شهرک سدیروت در مجاورت نوار غزه، یک انبار در این شهرک دچار حریق شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه وجلوگیری ازفاجعه بشری درغزه