Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@12:56:18 GMT

هشدار عارف درباره مساله ورود زنان به ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۲۴۳

هشدار عارف درباره مساله ورود زنان به ورزشگاه

ایلنا: نشست کمیته راهبردی مجمع امید تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و معاون برنامه ریزی شهرداری تهران به ریاست محمدرضا عارف برای بررسی وضعیت ورزش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا عارف رئیس مجمع امید طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم به فلسفه شکل گیری مجمع امید تهران اشاره کرد و با بیان اینکه «یکی از مسائل مهم شهر تهران موضوع ورزش است» بر ضرورت توجه جدی به نظام جامع توسعه ورزش کشور تاکید کرد و گفت: سرانه ورزش تهران از محروم‌ترین نقاط کشور هم پایین‌تر است و باید با توجه به منابع موجود برای توسعه اماکن ورزشی در تهران اقدام جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «ورزش ارزان‌ترین روش برای پر کردن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان است»، گفت: نهادهای مختلف از جمله شهرداری و دولت باید برای بروزرسانی تجهیزات ورزشی اقدامات اساسی را انجام دهند و مجلس شورای اسلامی نیز همکاری‌های لازم را در بحث تخصیص بودجه انجام می‌دهد.

رئیس مجمع امید با اشاره به نقش موثر بانوان در تحولات مهم کشور، خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ بانوان در مجامع مختلف و مراسم‌های ملی و مذهبی در کنار مردان با کمترین حاشیه همراه بوده و حضور این قشر از جامعه در اماکن ورزشی هم با توجه به آمادگی ورزشگاه‌های کشور از جمله تهران از نظر زیرساخت‌های لازم، نباید با محدودیت‌هایی رو به رو باشد.

وی با بیان اینکه «مساله حضور بانوان در ورزشگاه ها باید با تدبیر و با محوریت دولت حل شود»، تاکید کرد: مسائلی از جمله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نباید سیاسی شود و نباید لاینحل باقی بماند که زمینه ساز بهانه‌هایی برای اجماع علیه کشورمان شود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: عارف ورود زنان به ورزشگاه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از احداث بازارچه خاص بانوان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، انسیه خزعلی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد اظهار کرد: بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود و اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر امر آموزش و توسعه تولیدات، افزود: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای صادرات کالا نیز پلتفرم‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است که عرضه‌کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس‌جمهور از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

کد خبر 745797

دیگر خبرها

  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور