Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه دانشگاه شهید بهشتی، محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در این رابطه عنوان کرد: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضاهای آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی نموده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه های تلویزیونی اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره های کنکور و برنامه ریزی آموزشی کرده است.

رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی ضمن رد هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

فروش صندلی در دانشکده کذب محض است

دالبند موضوع فروش صندلی و اخذ شهریه برای پذیرش این دانشجو را شدیدا تکذیب کرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشکده از طریق سازمان سنجش و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت می گیرد.

وی خبر داد: به محض اطلاع از تخلف و سوء استفاده صورت گرفته، فرد کلاهبردار تحویل مراجع انتظامی و قضایی گردید و دانشکده اقدام به طرح شکایت نموده و تا رسیدگی نهایی به این پرونده پیگیری قضایی را ادامه خواهد داد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود