Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل ظهر دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی رضازاده برگزار شد.

نکته قابل توجه در برگزاری این مجمع، عدم وجود کاندیدای دیگر و تک رقابتی برگزار شدن انتخابات هیئت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسنامه دار شدن ۳۳۰ باستانی کار در اردبیل

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل در جریان مجمع انتخاباتی عنوان کرد: در شرایطی که حدود چهار سال پیش این هیئت ورزشی در اردبیل تنها از ۷ عضو برخوردار بود، با جوانگرایی، استعدادیابی و معرفی صحیح این رشته ورزشی توانستیم از ۳۳۰ ورزشکار باستانی کار که عضو سامانه فدراسیون نیز هستند، برخوردار شویم.

شهبازعلیزاده به عملکرد گذشته باستانی کاران اردبیلی در رقابت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و افزود: کسب عنوان پنجمی مسابقات بین‌المللی ورزش‌های باستانی جام تختی، کسب عنوان سوم لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای کشور در سال گذشته و میزبانی از اردوهای مختلف آماده سازی تیم ملی از جمله عملکرد شاخص این هیئت در استان است.

وی از دعوت شدن دو باستانی کار جوان اردبیلی به اردوی تیم ملی ورزش‌های زورخانه‌ای نیز خبر داد و افزود: در شرایطی که پیش از این استان اردبیل از هیچ مربی باستانی کاری برخوردار نبود، با شناسایی استعدادها ۱۶ مربی باستانی کار اردبیلی موفق به دریافت دفترچه مربیگری شدند و ۱۳ نفر دیگر نیز در حال اخذ و تکمیل نهایی دفترچه مربیگری هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل در ادامه بر ضرورت استانداردسازی و به روزرسانی تجهیزات ورزش باستانی و پهلوانی تأکید کرد و ادامه داد: با تخصیص به موقع اعتبارات تکمیل زیرساخت‌های ورزش زورخانه‌ای در اردبیل امکان پذیر خواهد شد.

خلخالی‌ها صاحب زورخانه استاندارد می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل گفت: تکمیل زورخانه شهرستان خلخال با ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار در دستور کار قرار گرفته تا اهالی جنوب استان از امکانات زیرساختی مورد نیاز برای ادامه این ورزش برخوردار شوند.

آقاخانی ادامه داد: چنانچه اعتبار مورد نیاز به موقع تخصیص یابد، تا پایان سال ۹۹ شاهد تکمیل زورخانه شهرستان خلخال خواهیم بود.

به گفته وی ورزش‌های باستانی ریشه در تاریخ و فرهنگ داشته و تنها نباید به عنوان یک ورزش به آن توجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: به منظور توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی، پیش از این زورخانه باستانی شهرستان پارس آباد به بهره برداری رسیده بود و در تلاش هستیم تا در شهرستان مشگین‌شهر نیز مجموعه مشابهی تکمیل و راه اندازی شود.

به گزارش مهر، با پایان مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، محمد شهبازعلیزاده توانست با کسب ۱۴ رأی و جلب نظر مثبت تمام اعضای حاضر در مجمع به مدت چهار سال دیگر سکاندار این هیئت ورزشی شود.

کد خبر 4720166

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد

جمیل لطف‌اله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان، برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، جمیل لطف‌اله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور و از مربیان مطرح رشته تنیس روی میز ایران و جهان، امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در مجمع انتخابات هیئت تنیس روی میز استان کردستان، با کسب ۱۹ رأی از مجموع ۱۹ رأی مأخوذه برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

لطف‌اله نسبی، در این مجمع انتخاباتی که با حضور مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان برگزار شد، به ارائه برنامه‌های خود برای هیئت تنیس روی میز استان کردستان پرداخت.

آمنه غلام‌ویسی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع اظهار کرد: هیئت تنیس استان کردستان همواره در سطح کشور حرف برای گفتن داشته و قهرمان‌های خوبی را در رده‌های سنی مختلف تربیت کرده است.

وی افزود: ما استعدادهای بسیار خوبی را در این رشته ورزشی داریم که امیدواریم این هیئت بتواند این استعدادها را رشد و پرورش دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: این اداره‌کل نیز در حد وسع خود به رشته‌هایی که توانمند هستند از جمله تنیس روی میز کمک کرده و به همه شهرستان‌های استان تجهیزات ورزشی اختصاص داده است.

غلام‌ویسی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۴۳ میلیون تومان و فروردین سال جاری هم ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار برای هیئت تنیس روی میز استان اختصاص دادیم و این کمک‌ها در سال جاری ادامه خواهد شد.

کد خبر 746375

دیگر خبرها

  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • رئیس جدید هیئت تنیس روی میز کردستان انتخاب شد
  • پهلوانی برند کشتی ایران است/شهدا پهلوانان واقعی هستند
  • آغاز فصلی نو یا انتخابی مصلحتی در ورزش زورخانه ای لرستان