Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:32:11 GMT

تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان به ۱۱ هزار نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۳۹۳

تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان به ۱۱ هزار نفر رسید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: چهار واحد و دو مرکز دانشگاه آزاد در استان زنجان فعال بوده و تعداد دانشجویان این دانشگاه ۱۱ هزار نفر است. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علیرضا فیروزفر در نشست خبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد از سال 1361 طبق مجوز امام راحل(ره) آغاز به کار کرد و بحران سد کنکور که یک معضل برای کشور بود را به تنهایی حل کرد و در مسیر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:دانشگاه آزاد زنجان نیز در این مدت فعالیت بسیار خوبی داشته و تعداد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه تاکنون به 50 هزار نفر رسیده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: چهار واحد و دو مرکز دانشگاه آزاد در استان زنجان فعال است و تعداد دانشجویان این دانشگاه 11 هزار نفر است که از این تعداد 7 هزار و 500 نفر در زنجان و مابقی در سایر شهرستان‌ها  و مراکز مشغول تحصیل هستند.

فیروزفر با بیان اینکه هدف دانشگاه آزاد اسلامی ورود موثرتر به حوزه آموزش و پرورش است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ظرفیت پذیرش دانش آموز از اول ابتدایی تا دکترا را دارد و در این راستا با انتقال سایت اعتمادیه به واحد سایت امام در سال آینده بزرگترین مجتمع آموزشی زنجان در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به بهره‌برداری می رسد و پیش ثبت نام این مرکز از اسفند ماه امسال آغاز می گردد.

شهریه‌های نجومی در جیب مدیران مدارسوام ویژه شهریه برای دانشجویان پیام نورکدام کارمند دولت توانایی پرداخت شهریه 25 میلیونی مدارس غیردولتی را دارد؟

وی با اشاره به اینکه این مرکز با تمامی نیازهای دانش آموزان به بهره برداری می رسد افزود: این مرکز با 7 هزار هکتار مساحت و 200 هزار متر مربع فضای آموزشی رسالت خود را در بحث مهارت‌آموزی ارائه خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با داشتن نزدیک به 500 عضو هیئت علمی تمام وقت مشغول تعلیم هستند و با توجه به سرمایه نیروی انسانی هیچ کمبودی در مدرس و هیات علمی نداریم و  فعالیت های علمی با سطح بالا در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اجرا می شود.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در 82 رشته کارشناسی ارشد، 24 رشته دکترا و تقریبا تمامی رشته‌های کارشناسی موجود کشور، پذیرش دانشجو دارد، افزود: در رشته های پر تقاضا مثل  رشته‌های هنر ظرفیت لازم ایجاد شده است و در سال جاری آماده پذیرش دانشجو در رشته هایی مثل طراحی لباس، گرافیک، نقاشی، بازیگری، مشاوره، مدیریت مالی، علوم مهندسی، صنایع غذایی، مدیریت صنایع کوچک، گیاه پزشکی و مهندسی پلیمر هستیم.

فیروزفر افزود: دانشگاه آزاد اسلامی  تا 28 شهریور در همه رشته‌های کارشناسی پیوسته امکان ثبت نام را ایجاد کرده است و در رشته‌های  کاردانی و کارشناسی مهلت ثبت‌نام در واحدها تا 6 مهرماه امکان پذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شهریه دانشجویی افزود: عدد پرداختی بسیار معقول و مناسب بوده و چند سال است که دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است و بعضا شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد حتی از شهریه یک دانش‌آموز در مدرسه غیردولتی کمتر است و این عدد در برخی از رشته های علوم انسانی به کمتر از 3 میلیون تومان در سال می رسد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد برنامه‌ای را تنظیم کرده است که دیگر دانشجویان مشکل شهریه نداشته باشند افزود : این مساله باعث گرایش بیش تر جوانان به تحصیل در دانشگاه شده است. 

وی در ادامه با اشاره با تنظیم برنامه های حمایتی از دانشجویان افزود: با ارائه تسهیلات و وام دانشجویی و همچنین تقسیط شهریه و تخفیفات دانشجویی این مشکل را تسهیل کرده ایم.

فیروزفر درباره رشته‌های پرطرفدار و کم طرفدار دانشگاه آزاد نیز گفت: در بخش علوم انسانی رشته حقوق و در حوزه پزشکی نیز پرستاری و مامایی پرطرفدار است.

انتهای پیام/ ع

R7557/P1494/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در حمایت از حملات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است:

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
بامداد روز گذشته غیورمردان و برادرانمان در نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در پی حمله وحشیانه و خارج از قانون رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق فرمودند "رژیم خبیث باید تنبیه شود." اقدام به هدف قرار دادن مواضعی در سرزمین‌های اشغالی به وسیله صدها موشک و پهپاد نمود که موجب خسارات سنگین به به نیروی انسانی و زیر ساختی آن رژیم جعلی گردید.

درود و رحمت خدا بر شیر مردان و مجاهدانی که در راستای حق جلوه دادن وعده خدا در آیه شریفه «وَسَیَعلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ أَیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ» از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با این حرکت مجاهدانه خود نشان دادند که نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته شده سرداران ایرانی و زنان و کودکان فلسطینی پایمال شود و رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود طوری معادلات را برهم ریخت که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله گرفت و اینک آرزوی آن شهید والامقام درنابودی رژیم جعلی صهیونیستی یک قدم رو به تحقق پیش رفت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش مستکبران و پس از گذشت از روی آسمان کربلای معلی و با اذن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز قدس شریف، استراتژیک ترین نقاط حیاتی دشمن را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بار دیگر ضمن تجدید عهد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و بی نظیر که موجب تثبیت بیش از پیش قدرت ایران در منطقه گردید اعلام مینماید و به تمامی ایادی کفر و شرک گوشزد مینماید که در صورت داشتن نگاه چپ به این دیار به این عاقبت دچار خواهند گردید.
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه-فروردین ۱۴۰۳

انتهای خبر/

کد خبر: 1227128 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران تشکل‌های دانشجویی

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی
  • تحقق ۲۳ درصدی درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد زنجان/طرح «تولید جوهر خودکار» آماده بهره‌برداری است
  • نیاز دانشگاه آزاد دستیابی به منابع پایدار درآمدی است