Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرورت ساماندهی مکان های فاقد پروانه و عدم صلاحیت برخی از روسای اتحادیه‌های صنفی آستارا مباحثی بود که در جلسه امروز شورای اداری آستارا عنوان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ پاسدار« جهانبخش آرمان » امروز(دوشنبه، ۲۵ شهریور) در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: باید قدردان کسانی باشیم که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک وطن به دست بیگانگان بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: به برکت رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن دوران، جمهوری اسلامی ایران نقش بازدارنده‌ای در منطقه دارد.

 

وی با بیان اینکه روز به روز بر ارزش و اعتبار دفاع مقدس افزوده می‌شود، ادامه داد: امسال برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آستارا پیش‌بینی شده است.

 

آرمان گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، میز خدمت کارمندان دولت در محل مصلای نماز جمعه، فضاسازی شهری، رژه نظامی و برگزاری مسابقات تیراندازی بین کارمندان دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بندر آستارا است.

 

* اداره صنعت، معدن و تجارت به ساماندهی مکان‌های فاقد پروانه اقدام کند

سرهنگ «محمد نمازی» نیز در این جلسه اظهارکرد: بسیاری از هتل‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌ها در شهرستان آستارا بدون‌ پروانه فعالیت هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا تصریح کرد: انتظارمان از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف این است نسبت به ساماندهی این مکان‌ها اقدام کنند.

 

وی افزود: در مراکزی که فاقد پروانه فعالیت هستند فساد اخلاقی گزارش شده است.

 

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه پشت باغ پرندگان یکی از جرم ‌خیزترین نقاط بندر آستارا است، گفت: ابنیه‌های ساخته شده در پشت باغ پرندگان فاقد مجوز هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا خاطرنشان کرد: این ابنیه‌هایی که بدون مجوز احداث شده‌اند به لحاظ انشعابات برق، گاز و آب مجوزهای موردنیاز را به راحتی از دستگاه‌های خدمات‌رسان اخذ کرده‌اند.

 

* فاقد صلاحیت بودن برخی از روسای اتحادیه‌های صنفی آستارا

«محسن آهنی» نیز در این جلسه اظهارکرد: ۶ هزار واحد صنفی در آستارا فعالیت دارد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا تصریح کرد: از این تعداد واحد صنفی، ۴۰۰ واحد فاقد پروانه است.

 

وی افزود: طبق تفاهم ‌نامه ‌ای که بین اصناف و نیروی انتظامی وجود دارد ناجا به صورت مستقیم می‌تواند واحدهای فاقد پروانه را پلمپ کند.

 

آهنی به وجود برخی نابه‌سامانی در اتحادیه ‌های صنفی آستارا اشاره کرد و گفت: برخی از روسای اتحادیه‌های صنفی اتاق اصناف آستارا فاقد صلاحیت هستند و نبود صلاحیت به دلیل اعمال سلیقه در نحوه برگزاری انتخابات روسای اتحادیه‌‌های صنفی است.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی اربعین حسینی محرم خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر پروانه فعالیت واحد صنفی شورای اداری بندر آستارا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد
  • (ویدئو) معطلی کامیون‌ها در گمرک آستارا
  • تبدیل بیش از ۳۹۲ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها