Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:01:27 GMT

جایزه امی برای آهنگساز ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۴۰۲

جایزه امی برای آهنگساز ایرانی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رامین جوادی آهنگساز آلمانی  ایرانی برای ساخت موسیقی متن سریال «بازی تاج و تخت» (گات) برنده جایزه امی شد.

این دومین جایزه امیِ رامین جوادی‌ست، پارسال نیز برای موزیک متن همین سریال برنده همین جایزه شده بود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما بازی تاج و تخت جایزه امی رامین جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان به جایگاهش برگشت

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا در 6 بازی تیم ملی ایران حضور داشت، در نخستین بازی سال جدید مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نشست تا صالح حردانی تجربه قرار گرفتن در پست دفاع راست را به دست بیاورد و پاس گل بدهد، اما شب گذشته دوباره مدافع کناری سپاهان به جایگاهش برگشت.

رضاییان که جزو مهره‌های با تجربه و تاثیرگذار تیم ملی در سالیان اخیر بوده، یکی از تغییرات امیر قلعه‌نویی در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان نسبت به بازی رفت بود که حضور 90 دقیقه‌ای در زمین داشت و در سمت راست زمین کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد.

رامین مثل همیشه در فاز هجومی برای تیم ملی ایران مثمر ثمر کار کرد و نفوذها و ارسال‌های خوبی داشت که منجر به ایجاد موقعیت خطرناک شد و جدی‌ترین آن در لحظه آخر شکل گرفت که ضربه سر حسین کنعانی با اختلاف کم از دروازه تیم ترکمنستان به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

رضاییان که انگیزه زیادی در بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران داشت و عملکرد دفاعی خوبی هم به نمایش گذاشت، دوباره نشان داد می‌تواند مهره قابل اتکا برای قلعه‌نویی باشد و اگر کمی خوش‌شانس بود، یک شوت و ارسال‌های خطرناک او در بازی با ترکمنستان به گل می‌نشست.

دیگر خبرها

  • جوادی: امیدوارم پیش‌بینی قاطعانه دوستان در مورد وزنه‌برداری اشتباه شود!
  • ساخت و بازسازی بیش از ۷ هزار قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 
  • مدیریت سازگار عید و عزا در جامعه ایرانی/ جوادی یگانه، جامعه شناس: «دستکاری» جامعه نه به این سادگی ممکن است و نه مطلوب/ حوزه اجتماع به خانواده و مسجد و هیات و نهادهای مدنی سپرده شود
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • گلایه‌های رامین رضاییان از وضعیت چمن ترکمنستان (فیلم)
  • رامین رضاییان: دست و پای‌مان در زمین ترکمنستان خونی شد
  • دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رضاییان: دست و پای بازیکنان ایران خونی شد
  • رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
  • تلفیقی موفق از ژانر جنگی و درامی عاشقانه در «آمرلی»