Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:13:14 GMT

کمک ۴۴۳ میلیونی تومانی مردم برای اطعام نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۴۲۸

کمک ۴۴۳ میلیونی تومانی مردم برای اطعام نیازمندان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی ملک پور  بیان کرد: طرح احسان حسینی با هدف دریافت نذورات خیران و نیکوکاران و رساندن به دست نیازمندان در کمترین زمان در سراسر استان در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه این طرح در ماه محرم و صفر برگزار می‌شود افزود: در ایام محرم و صفر متولیان و بانیان هیئت‌های مذهبی و همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند سهمی از غذای نذری خود را برای نیازمندان کنار بگذارند و از طریق این نهاد به دست نیازمندان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: در دهه نخست ماه محرم، مردم نیکوکار، عزاداران حسینی و هیئت‌های مذهبی ۴۴۳ میلیون تومان در قالب کمک‌های مردمی، نذورات و غذای گرم به پایگاه‌های این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان اعطا که در کمترین زمان به دست نیازمندان رسیده است.

کد خبر 4720227

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کمیته امداد امام خمینی ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی