Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که به دلیل مصدومیت از بارسلونا دور بود به تمرینات آبی‌اناری‌ها بازگشت.

مهاجم آرژانتینی بارسا در اردوی پیش فصل دچار مصدومیت شد و در دیدارهای اخیر بارسا در لالیگا حضور نداشت.

بارسلونا این هفته در آلمان به مصاف بورسیا دورتموند خواهد رفت و بر این اساس مسی کاتالان‌ها را در این سفر همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار بارسلونا مقابل دورتموند سه شنبه در ورزشگاه سیگنال ایندونا پارک ساعت 23:30 برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: لواندوفسکی ذاتاً یک رهبر است/ تِراِشتگن مشکلی ندارد

سرمربی بارسلونا نگرانی هواداران این تین درباره دروازه‌بان آلمانی‌اش را که در تمرین امروز مشکلی برایش به وجود آمده بود را رفع کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌ام لالیگای اسپانیا پذیرای لاس‌پالماس خواهد بود و خودش به دلیل محرومیت نمی‌تواند در این دیدار روی نیمکت بارسا بنشیند، گفت: فکر نمی‌کنم بازی فردا از آن دست مسابقاتی باشد که تغییرات زیادی در ترکیب‌مان به وجود بیاوریم.

وی اظهار داشت: تِراِشتگن وضعیت خوبی دارد. او در تمرین امروز ضربه‌ای به پایش خورد، اما مشکلی ندارد. کونده، آرائوخو و تِراِشتگن همگی در وضعیت خوبی هستند و آنها را برای بازی فردا در اختیار داریم. تنها کریستنسن و فران تورس در برای بازی فردا غایب خواهند بود.

زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی

سرمربی بارسا در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش و هافبک آلمانی‌ خود خاطرنشان کرد: لواندوفسکی ذاتاً یک رهبر است. احتمالاً او حالا در بهترین فرم و شکل خود از زمان پیوستنش به بارسلونا قرار دارد. در مورد گوندوگان هم باید بگویم که او فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند و آمار و ارقام این را نشان می‌دهد. ایلکای بازیکنی مهم برای این تیم است.

ژاوی از دو بازیکن جوان و آینده‌دار بارسا تمجید ویژه‌ای کرد و اظهار داشت: پائو کوبارسی و لامین یامال  می‌توانند دوره جدیدی را در باشگاه بارسلونا رقم بزنند. آنها در بالاترین سطح در بارسلونا بازی می‌کنند. باید این سطح خود را حفظ کنند و مطمئن هستم که تمام ویژگی‌های لازم برای انجام این کار را دارند.

خط قرمز بارسلونا روی نام 4 مربی برای جانشینی ژاوی

وی درباره شکایتش از دو روزنامه‌نگار اسپانیایی گفت: چنین چیزی قبلاً برای من اتفاق نیفتاده بود. دیگر تحمل دروغ را ندارم. وقت آن است که بگوییم کافی است. آنها دروغ‌های بسیار بزرگی را در مورد من مطرح کرده‌اند.

کاتالان‌ها که در حال حاضر با 64 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارند و در تعقیب رئال مادرید 72 امتیازی هستند، از ساعت 23:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه مونتجویک پذیرای لاس‌پالماس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: لواندوفسکی ذاتاً یک رهبر است/ تِراِشتگن مشکلی ندارد
  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی