Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:21:29 GMT

ثبت ۹۰۴ اثر از مازندران در جشنواره خدمت آستان قدس رضوی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۶۰۶

ثبت ۹۰۴ اثر از مازندران در جشنواره خدمت آستان قدس رضوی

صالحی بابیان اینکه خادم یاران مازندران با ثبت ۹۰۴ اثر در جشنواره خدمت، رتبه دوم کشور را از آن خودکرده‌اند، گفت: آثار خادم یاران عمدتاً آموزشی، فرهنگی، هنری، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و خادم یار، ایجاد اشتغال و کارآفرینی بوده است.

«سهیل صالحی» امروز (25 شهریور) به برگزاری جشنواره خدمت با موضوع الگوسازی ویژه خادم یاران افتخاری حضرت رضا (علیه‌السلام) اشاره کرد و به خبرنگار شبستان در ساری، گفت: برای خادم یاران در سامانه آستان قدس بخش جشنواره خدمت، امکان ثبت نظرات و دیدگاه‌های تخصصی و موضوعات مرتبط با خدمت، ثبت تجربیات و ابتکارات خادم یاران در عرصه‌های عملی و انجام خدمت در قالب جشنواره فراهم‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران اظهار کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی درزمینهٔ اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی، ترویج فعالیت‌های تخصصی خادم یاران در سراسر کشور، ایجاد انگیزه برای نیروهای توانمند و شاخص در حوزه فعالیت‌های تخصصی خادم یاران و تقدیر از فعالان عرصه خدمت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

 

صالحی گفت: جشنواره خدمت سه محور اصلی گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می‌شود که خادم یاران رضوی می‌بایست پس از مراجعه به سامانه خادم یاری، بخش شرکت در جشنواره خدمت را انتخاب نموده و یکی از سه محور اصلی جشنواره را برگزینند.

 

وی بابیان اینکه خادم یاران می‌توانند یک یا چند مطلب را در سامانه درج نمایند و محدودیتی برای درج الگوها در بخش‌های مختلف وجود ندارد، یادآور شد: ۹۰۴ اثر از خادم یاران استان مازندران در جشنواره خدمت ثبت‌شده است و تنها 29 مورد از این تعداد مورد تائید و انتشار قرار گرفتند.

 

صالحی بابیان اینکه خادم یاران استان مازندران به جهت مشارکت در جشنواره خدمت رتبه دوم کشور را از آن خودکرده‌اند، خاطرنشان شد: آثار تائید شده و انتشاریافته از مازندران با محوریت آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادم یار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی بوده است.

 

وی اذعان کرد: ۱۵ هزار و ۸۰۶ نفر از مازندرانی‌ها برای خدمت در بارگاه ملکوتی امام رئوف ثبت‌نام کردند تا در بخش‌های مختلف به محرومین کمک‌رسانی نمایند بنابراین انتظار است با ارائه الگوهای برتر در جشنواره خدمت در جهت محرومیت‌زدایی گام‌های مؤثرتری برداشته شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عزاداری محرم عاشورای حسینی محرم شیراز خبرگزاری شبستان محرم حسینی اربعین حسینی خادمیاران رضوی محرومیت زدایی کارآفرینی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش، سومین دوره آموزشی «مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز» با حضور ۲۰۰ مدرس و مشاور خانواده از پنج استان همدان، تهران، گیلان، البرز و گلستان در مشهد برپا شده است.   این دوره سه روزه آموزشی از  سوم اردیبهشت ماه در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در راستای طرح ملی «زندگی و بالندگی» در حال برگزاری است.   در این دوره آموزشی در قالب چندین کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ مدرس برجسته در حوزه‌های مختلف آموزشی و تربیتی، به مباحثی همچون مدیریت زبان‌های همزمان، موریانه‌های ارتباط، برادران دروغین، مهارت مدیریت کلاس، مدیریت انگاره‌ها  پرداخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند