Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@04:14:00 GMT

زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۷۱۱

زمان شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان اعلام شد

مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان ۱۲ تیم در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان امروز -دوشنبه ۲۵ شهریورماه- از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات سازمان لیگ با حضور نمایندگان ۱۲ تیم و مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق زمان اعلام شده هفته نخست این رقابت‌ها روز جمعه ۱۹ مهرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که تیم ذوب آهن در نخستین دیدار خود از این دوره رقابت‌ها میهمان پالایش گاز ایلام و سپاهان نیز در خانه باید به مصاف آذرخش کردستان بروند.

تیم‌هایی که برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند تا سه‌شنبه ۹ مهرماه فرصت دارند مدارک خود را به سازمان لیگ تحویل دهند و در غیر این‌صورت نام آن‌ها  حذف و قرعه‌کشی مسابقات مجددا انجام می‌شود.  

برنامه هفته نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

زاگرس شیراز - پارس جنوبی بوشهر

شهرداری بم – ملوان بندر انزلی

همیاری آذربایجان غربی – شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام – ذوب آهن اصفهان

هیئت فوتبال البرز – آویسا اهواز

سپاهان اصفهان – آذرخش کردستان

کد خبر 389721

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ورزش بانوان ورزش زنان فوتبال بانوان قرعه کشی سازمان لیگ فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دسته آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران