Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:50:35 GMT

ملت بیدار توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۷۳۸

ملت بیدار توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

معتمدیان امروز به مدد خون‌های پاک واخلاص‌ بی مثال شهدا آوازه پر افتخار انقلاب اسلامی به محور مقاومت تبدیل شده است، گفت: دشمن باید بداند که هر توطئه‌ای علیه انقلاب طرح‌ریزی کند توسط امتی بیدار و آگاه با پیروی از رهبر عزیز خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» امروز (25 شهریور) در یادواره سردار شهید محمود کاوه و شهدای عملیات کربلای 2 در حسینیه جماران بیرجند اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند: «امروز کشور ما به بزرگداشت اینها احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهاجم دشمنان در سطح مسائل معنوی، بسیار خطیرتر و مشکل‌سازتر است از سطح مسائل عادی و حملات سخت و مانند اینها؛ و تلاش دشمن، امروز این است».

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهادت چشمه همیشه جاری، انسان‌ساز و پربرکتی است که جان انسان‌های آزاده را جلا می‌دهد، افزود: شهادت مرزهای جغرافیایی را در می نوردد و دل های عاشقان خدا را بهم نزدیک می کند و پرچم سرخ و سبزی را بر قله مردانگی و عزت افراشته می کند.

 

معتمدیان با بیان اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری امروز شهدا با هویّت و معنویّت خودشان دارند از هویّت کشور دفاع می کنند، ادامه داد: یادواره‌های شهدا فرصت مغتنمی برای تبیین حقیقی آرمان‌های شهدای بزرگی همچون سردار جوان شهید محمود کاوه است که ریشه در خاک پاک و شهیدپرور خراسان‌جنوبی دارد؛ شهید کاوه مانند عقابی تیزپا در کوه های سربه فلک کشیده کردستان بود و ذوالفقار دشمن شکن خمینی کبیر(ره) در دشت های وسیع عملیاتی دوران دفاع مقدس بوده است.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در وصف شهید محمود کاوه فرمود: « بعضیها را انسان از نزدیک می شناسد، فضایل آن ها را می داند، ارزشهایی که گاهی در یک جوان جمع شده است از نزدیک لمس می کند و این عزیزمان محمود کاوه، از این قبیل بود. در او ارزش هایی بود که برای یک جوان مسلمان ایده آل بود... او می تواند برای نسل جوان الگو باشد».

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهید کاوه حقیقتاً اهل خودسازی معنوی، اخلاقی و تقوائی و هم خودسازی رزمی بود و از لحاظ نظم اداره‌ واحد، مدیریت قوی، ‌دوستی و رفاقت با عناصر لشکر و از لحاظ معنوی، اخلاقی، ادب، ‌تربیت و توجه یک انسان جوان ولی برجسته بود، عنوان کرد: رویداد بزرگ انقلاب اسلامی حاصل تلاش چنین انسان های شریف و افتخار آفرینان همیشه جاودان در ایران اسلامی بوده است.

 

معتمدیان با بیان اینکه امروز به مدد خون‌های پاک، اخلاص‌های بی مثال و نیت های بلند، آوازه پر افتخار انقلاب اسلامی به محور مقاومتی تبدیل شده است، گفت: این آوازه از یک سو در دل جوانان فلسطینی و لبنانی موج قیام می آفریند و از سوی دیگر در قلب‌ میلیون ها دوستدار و عاشق پاکستانی، افغانستانی و کشمیری عشق به ولایت را زنده می کند و در عمق جان جوانان بحرینی و عراقی شور مقابله با استکبار می آفریند و اینها همه حقیقت عاشورا و انقلاب اسلامی، ماجرای زنده بودن شهدا و اثرگذاری خون سرداران بزرگی همچون شهید محمود کاوه است.

 

به گفته وی دشمن باید بداند که هر توطئه‌ای را علیه انقلاب طرح‌ریزی کند با امتی بیدار و آگاه  و با پیروی از رهبر عزیز خنثی خواهد شد و آینده جنگ کاملا روشن است که پیروزی از آن رزمندگان می شود و هیچگاه نمی گذاریم خون شهیدان پایمال شود.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر امروز به انقلاب ما خدشه وارد شود یعنی به مسلمانان جهان خدشه وارد شده است، افزود: امروز تمام جامعه اسلامی به چهار ضرورت «حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه»، « الگو سازی و الگو پروری با استفاده از ابزارهای هنری، حماسی، ادبی و ارزش محور»، «صلابت و ایستادگی در برابر دشمن» و « صبوری در برابر مشکلات» نیاز دارد.

 

معتمدیان تاکید کرد: همه می دانیم که انقلاب اسلامی جهانی خواهد شد و این وعده حق خداوند است که از نفس زکیه انقلاب امام خمینی(ره) به دل‌های شهیدان وارد شد و آنان نیز به دنبال کسب این عظمت و عزت حرکت کردند.

 

به گفته وی این انقلاب عالمگیر می شود و سهم شهدا و ایثارگران و جانبازان و صبوری خانواده شهدا در این شرافت ابدی مثال زدنی خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا اربعین حسینی ماه محرم اصفهان شیراز نماز ظهر عاشورا کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان توطئه های دشمنان خون شهدا استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد

دادستان انتظامی قضات کشور، گفت: نیروهای مسلح ما در دل تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شدند و در اوج اقتدار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان، اظهار داشت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

به گزارش تسنیم، در این آیین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس‌الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند