Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@08:04:38 GMT

پرداخت کامل حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی تا آبان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۱۹۵۸

‍‍‍‍‍‍

استاندار زنجان گفت: در نخستین گامِ بازگشایی کارخانه روغن نباتی جهان، بخشی از معوقات کارگران پرداخت شد و تا آبان ماه نیز به طور کامل تسویه می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فتح الله حقیقی در برنامه پیگیری درباره فعالیت دوباره شرکت روغن نباتی جهان و پرداخت مطالبات کارگران این کارخانه گفت: بیش از یکسال بود پرداخت حقوق کارگران به تعویق افتاده بود که در نخستین گامِ بازگشایی این واحد تولیدی، حقوق یک ماه معوق کارگران شرکت واریز شده و علاوه بر آن مالک شرکت مدیر تام‌الاختیار جدیدی را برای این شرکت معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: این فرد متعهد شده که تا آبان ماه، چهار ماه حقوق معوق باقی‌مانده را تسویه کند که در صورت تحقق، مقرر شد که دستگاه‌هایی از قبیل امور مالیاتی فرصتی را برای این شرکت و مالک آن در نظر بگیرند.

استاندار زنجان افزود: مقرر شده است که تا پایان آبان‌ماه، سه ماه دیگر از معوقات حقوق کارگران پرداخت شود و در قبال آن مدیریت استان در بحث مالیات و ... برای آن احکامی را صادر نکند.

او افزود: همچنین با وجود مسدود بودن عملیات بانکی مدیر این کارخانه، حدود هزار و ۳۰۰ تن روغن خام تهیه و در اختیار آن‌ها گذاشتیم تا بتواند به چرخه تولید برگردد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
حقیقی ادامه داد: علاوه بر این، تمام اجرائیه‌هایی که از قبل به دلیل بدهی‌های معوقه باقی مانده بود را نگه داشتیم تا در مسیر رویه‌های قضایی قرار نگیرند.

او گفت: علاوه بر این اقدامات، در سیستم مدیریتی کارخانه نیز تغییر و تحولاتی ترتیب دادیم تا متفاوت از شیوه قبل اداره شود و کارگران با آرامش به کار خود برگردند.

کارخانه روغن نباتی جهان در استان زنجان از دیروز به خط تولید بازگشته است. در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۶ رسانه‌ها خبر دادند که کارخانه روغن نباتی جهان در استان زنجان از ۱۸ تیر ۹۶ موقتاً تولید خود را متوقف کرده‌است و متعاقباً ۱۲۵ کارگر این کارخانه در بلاتکلیفی به سر می‌برند. ۱۰۰ نفر از کارگران نیز در پایان سال ۱۳۹۵ از کارخانه اخراج شده بودند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کارخانه روغن نباتی زنجان استاندار زنجان مطالبات کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی

دریافت 22 MB کد خبر 6087342

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • فرآیند تولید دیگ و ماهیتابه با قوطی فلزی نوشابه توسط کارگران پاکستانی (فیلم)
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟