Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:05:06 GMT

کی‌روش؛ نقره داغ دعوای کومان-جعفری (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۰۴۸

استنلی کی روش مهاجم برزیلی که قصد داشت در دعوای کومان و فرزاد جعفری وساطت کند، خودش با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد و سپاهان در حالی در دیدار برابر یکدیگر که با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ به مصاف هم رفتند که کمتر کسی پیش بینی می کرد این دیدار بدون گل تمام بشود.

 

این دیدار که حساسیت و جذابیت چندانی نداشت اما یک حاشیه و دعوا در اواخر بازی داشت که باعث شد چند دقیقه بازی متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دعوای ولادیمیر کومان و فرزاد جعفری در منطقه سمت راست تیم فولاد ادامه داشت تا اینکه استنلی کی روش با شیوه خود قصد وساطت و پایان ماجرا داشت اما همین وساطت باعث شد تا او و همچنین فرزاد جعفری با کارت زرد مواجه شوند.  کمتر از یک دقیقه بعد اما فرزاد جعفری و امیرحسین باقرپور کنار محوطه جریمه روی زمین افتادند که فولادی ها اعتقاد داشتند استنلی باید از بازی اخراج شود و او بازیکنان تیمشان را زده است.


جنجال اما خیلی زود به پایان رسید و در میکسدزون ورزشگاه، مهدی کیانی کاپیتان سپاهان و همچنین فرزاد جعفری مدافع فولاد اتفاقات افتاده در زمین را عادی و مربوط به فوتبال دانستند.

 

 

 

عکس: علیرضا هنرجویان_برنا نیوز

فولادمبارکه سپاهان کی روش استنلی سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و در یک دیدار جنجالی و پر برخورد با نتیجه 2-3 شکست خورد تا یک باخت تلخ دیگر را هم تجربه کرده باشد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی‌شان با نتیجه 1-4 بازی را به پاری سن ژرمن واگذار کردند تا از گردونه این مسابقات حذف شوند و امیدوار بودند که بتوانند این شکست را در بازی برابر حریف سنتی و قدیمی جبران کنند اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت. 

بازیکنان و همچنین کادر فنی این تیم به تصمیمات داوری روی توپی که به عقیده آنها از روی خط دروازه رئال عبور کرده بود و سپس توسط آندری لونین دفع شد و همچنین برخورد کوبارسی با لوکاس واسکز که منجر به اعلام ضربه پنالتی به سود رئال شد معترض بودند اما در نهایت این اعتراض‌ها به جایی نرسید و اشتباهات بازیکنان این تیم باعث شد که سه امتیاز را از دست بدهند. 

یکی از بازیکنانی که در طول چند ساعت گذشته هجمه شدیدی از سوی هواداران، کارشناسان، رسانه‌ها و حتی ستاره‌های سابق بارسا روبرو بوده، کانسلو بوده است که در این دیدار هم مانند بازی برابر پی اس جی اشتباهات فاحش و تاثیرگذاری در ترکیب بارسا داشت. 

این ستاره پرتغالی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی از منچسترسیتی راهی بارسا شد و امیدوار بود که در پایان فصل قراردادش را دائمی کند، حالا به شخصیت منفوری تبدیل شده است که شب گذشته مقصر گلی بود که واسکز توانست به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند و زمینه را برای پیروزی رئال فراهم کند. 

این اتفاقی بود که در دیدار بارسا برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان هم رخ داد و کانسلو بدون توجه به جایگیری و حضور بازیکن حریف در پشت سرش پیش رفت و در تله این اتفاق گرفتار شد و زمانی برای جبران آن تلاش کرد که دیگر دیر شده و کار از کار گذشته بود. 

دی بوئر پس از پایان این بازی در برنامه Match of the Day گفت:« حالا می‌فهمم چرا پپ گواردیولا از کانسلو خوشش نمی‌آید. این مرد فقط فوتبال خودش را بازی می‌کند و فکر می‌کند همه چیز کاری است که با توپ انجام می‌دهد. لعنتی، تو یک مدافع هستی!»

مارکو فان باستن هم با تایید این نظر اضافه کرد:« این دیوانه‌کننده است که کانسلو هنوز اشتباهاتی که داشته است را در سن 29 سالگی تکرار می‌کند.»

این بازیکن چند روز قبل مدعی شده بود که بدترین اتفاق ممکن برای او این است که پس از بازی با پی اس جی بعضی از هواداران بارسا به خودش و خانواده‌اش توهین کرده و برای دخترش که هنوز به دنیا نیامده آرزوی مرگ کرده بودند و به نظر می‌رسد که روزهای سخت او در بارسلونا همچنان ادامه داشته باشد و شاید این اشتباهات باعث شود که او در پایان فصل مجبور به بازگشت دوباره به سیتی شود.

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • خلاصه بازی سپاهان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم + فیلم
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم