Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره طراحی و مهندسی شبکه‌های ماهواره‌ای سازمان فضایی گفت: بر اساس پیش بینی‌های بازار گفته شده که تا سال ۲۰۲۵ پهنای باند ایران به ۵ گیگا بیت در ثانیه می‌رسد.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاری دانشجو، میثم سعادت سرپرست اداره طراحی و مهندسی شبکه‌های ماهواره‌ای سازمان فضایی در همایش ماهواره مخابراتی، نقش و توسعه آن که صبح امروز در وزارت ارتباطات برگزار شد، گفت: سرویس‌های ماهواره‌ای دسته بندی مختلفی دارند که بر اساس دسته بندی تجاری ظرفیت‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرانترین سرویس‌های ماهواره‌ای مربوط به سرویس‌های نظامی است و ارزانترین سرویس‌ها مربوط به سرویس پهنای باند است.
سعادت اضافه کرد: بازار ایران، بر اساس پژوهش سال ۹۳، تغییراتی نسبت به پیش بینی‌ها وجود داشته که عامل اقتصادی موجب افت در پهنای باند مصرفی کشور شد.
وی ادامه داد: همچنین افراد به دلیل گران شدن پهنای باند به دنبال تکنولوژی‌های جدیدی رفتند تا بتوانند سرویس با کیفیت تری بگیرند.
سعادت تصریح کرد: در پیش بینی بازار گفته شده که در سال ۲۰۲۵ پهنای باند ایران به ۵ گیگا بیت در ثانیه می‌رسد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پهنای باند اینترنت سازمان فضایی سرویس ماهواره ای وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند