Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و «عبدالله دوم» پادشاه اردن در جریان یک تماس تلفنی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

کاخ الیزه امروز دوشنبه در این خصوص با صدور بیانیه ای اعلام کرد: طرفین در جریان این تماس تلفنی تأکید کردند که هیچ جایگزینی برای راه حل دو دولتی در خصوص موضوع فلسطین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بیانیه کاخ الیزه، رئیس‌جمهوری فرانسه و پادشاه اردن همچنین نگرانی خود را از سخنان انتخاباتی نتانیاهو در خصوص اراضی اشغالی اعلام کردند.

کد خبر 4720291

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون عبدالله دوم فلسطین ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین نتانیاهو سوریه روسیه جنگ 2015 یمن افغانستان انگلیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایفای نقش اردن در مقابله با عملیات طوفان الاقصی هشدار داد: آنها باید بدانند این رفتار به ضرر آن‌ها است و باید رفتار خود اصلاح کنند. ما با هیچ کشوری در منطقه سر ستیز نداریم، اما اگر شیطنت کنند مد نظر ما نیز قرار خواهند گرفت.

اسماعیل کوثری در خصوص پاسخ ایران به اسرائیل و تهدیدهایی که کم و بیش از سوی آن‌ها به گوش می‌رسد، به خبرنگار جماران گفت:  اگر اقدامی از سوی رژیم اشغال‌گر قدس صورت بگیرد قطعا پاسخ چند برابر و محکم‌تر و صلابت‌تر به این‌ها خواهد داده شد و لذا قطعا آن‌ها با توجه به این اقدام بسیار به جا و سنگینی که از طرف ایران صورت گرفت، این جرأت را به خود نخواهند داد که اقدامی انجام دهند. زیرا سنگین‌تر از آن علیه خودشان صورت می‌گیرد. من فکر می‌کنم اقدامات محدودی انجام دهند، اما در نهایت به آن‌ها توصیه می‌کنیم؛ از این جنایت‌ و خباثت‌ها دست بردارند و الا مرگشان زودرس خواهد شد.

وی در خصوص شناسایی و هدف گرفتن احتمالی مراکز هسته‌ای اسراییل گفت: اگر لازم باشد قطعا این اقدام خواهد شد. اما ما هیچ گاه اقدامی نمی‌کنیم که خارج از محاسبات خودمان باشد. کار صورت گرفته(عملیات وعده صادق) دقیقا بر اساس محاسبات بوده است و همان مقر و مکان‌هایی که علیه کنسولگری ما انجام دادند هدف قرار گرفته شدند، ولی اگر لازم باشد مکان‌های دیگری که ضرورت داشته باشد مورد هدف قرار می‌گیرد. آنها بدانند این توانمندی در اختیار نیروهای مسلح ایران وجود دارد.

نماینده مردم تهران در خصوص استفاده از موشک هایپرسونیک در حمله به اسرائیل، افزود: در حدود ۱۷۰، ۱۸۰ موشکی که به سمت آن‌ها شلیک شد، انواع و اقسام موشک‌ها استفاده شده است.

کوثری در رابطه با نقش اردن در اتفاقات اخیر، تصریح کرد: مهم مردم اردن هستند که می‌بینیم مدت‌ها بر علیه رژیم اشغالگر قدس معترض هستند‌. ولی حکومت آن‌ها هنوز با حمایت رژیم اشغالگر اقداماتی را انجام می‌دهد. آنها باید بدانند این رفتار به ضرر آن‌ها است و باید رفتار خود اصلاح کنند. ما با هیچ کشوری در منطقه سر ستیز نداریم، اما اگر شیطنت کنند مد نظر ما نیز قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • تهدید مسلحانه علیه کنسولگری ایران در پاریس | محاصره ساختمان دیپلماتیک توسط پلیس + فیلم
  • ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه اردن در نیویورک
  • امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • رسانه آمریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  •  رسانه امریکایی: لغو حمله فوری اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی