Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:15:06 GMT

دستگیری سارقان سابقه دار خودرو در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۱۲۴

دستگیری سارقان سابقه دار خودرو در غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ  علی آقا طیبی آثار رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در طی چند روز اخیر، تعداد گشت‌های انتظامی در طول شبانه روز افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری ساعت ۰۲:۳۰ دقیقه بامداد امروز بیست و پنجم شهریور ماه، هنگام گشت زنی در محدوده خیابان اطلاعاتی متوجه رفتار مشکوک راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گقت: ماموران ضمن تحت مراقبت قرار دادن متهمان، برای بررسی موضوع به خودروی آنان نزدیک، ولی راننده و سرنشین خودروی سواری ۲۰۶ به محض دیدن خودروی گشت انتظامی کلانتری به سرعت خود افزوده و به سرعت از محل گریختند.

وی افزود: تعقیب و گریز متهمان آغاز و ماموران موفق شدند خودروی آنان را پس از گذشت چند کوچه فرعی متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: کشف یک میلیاردی اموال سرقتی در مخفیگاه سارق

سرهنگ طیبی آثار عنوان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی لوازم داخلی خودرو، مدارک هویتی و چند فقره اسناد مالکیت کشف شد.

کلانتر محله مرزداران گفت: هر ۲ متهم به کلانتری منتقل و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که هر ۲ متهم سابقه دار بوده و پیش با همین عنوان در زندان مدتی را سپری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان در خصوص شناسایی مال باختگان و کشف سایر جرائم ارتکابی ادامه دارد، افزود: هر ۲ متهم به جرم ارتکابی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد