Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@23:58:56 GMT

کمیته انضباطی حریف استقلال را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۱۸۲

ساعت 24-کمیته انضباطی قرار دستور موقت برای تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان را صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام های رسمی مسابقه بین تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در هفته سوم برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی رخ داد.

از آنجایی که تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از شعارهای موهن و فحاشی به مقام رسمی مسابقه، در خور صدور قرار دستور موقت می باشد لذا به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا اطلاع ثانوی مسابقات خانگی تیم نفت مسجد سلیمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است مدیرعامل و یا نماینده قانونی باشگاه نفت مسجد سلیمان جهت ادای توضیحات در خصوص تخلفات رخ داده روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: كميته انضباطي فدراسيون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • کاپیتان استقلال نقره داغ شد
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • سید حسین حسینی نقره داغ شد!
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!