Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ شاهرخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیمانکار این طرح حدود ۵۰ درصد از کار را انجام داده اما، در سال ۹۵ به دلایل مختلف از ادامه ساخت این طرح بزرگ شهری خودداری کرده است.

 وی گفت: شهرداری همزمان با کار پی گیری مراحل حقوقی و تحویل گرفتن پروژه، مذاکراتی هم با سرمایه گذار برای ادامه ساختاین طرح است که چندین نشست در این خصوص برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی با بیان اینکه ساخت عملیات این طرح از سال ۹۲ آغاز شده است افزود: مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی شیروان در ۴ طبقه تجاری و ۴ طبقه پارکینگ در گستره ۱۳ هزار متر مربع ساخته می شود.

شهردار شیروان گفت: تاکنون برای این طرح ۲۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که اتمام آن ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.

شاهرخی با اشاره به روند رو به رشد تعداد خودروها و افزایش مشکلات ترافیکی افزود: با ساخت این پروژه علاوه بر بهبود کیفیت و کاهش حجم ترافیک هسته ی مرکزی شهر، به صورت مستقیم در ایجاد فضای کسب و کار، درآمد زایی پایدار، رونق اقتصاد منطقه و ارتقای استاندارد های کیفی شهرنشینی موثر است.

ساخت پارکینگ طبقاتی شیروان که به عنوان بزرگترین طرح عمرانی این شهر در مهرماه سال ۹۱ کلنگ زنی شد تاکنون، با فراز و نشیب های همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، ساخت این پروژه تاکنون چندین نوبت در فواصل زمانی مختلف از زمان آغاز تا سال ۹۵ متوقف شده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پر جمعیت خراسان شمالی پارکینگ عمومی ندارد این در حالی است که قرار گرفتن اداره آموزش و پرورش، مسجد جامع و ایستگاه خط واحد در هسته مرکزی شهر  وجود پارکینگ را ضروری ساخته است.

افزایش وسایل نقلیه، توقف غیرمجاز خودروها در مکان های پر رفت و آمد، توقف دوبله و کلافه بودن شهروندان از این وضعیت از جمله مشکلات نبود پارکینگ عمومی در این  شهر است.

۷۱۸۶/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارکینگ شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ کاهش بارندگی‌ها و منابع آبی شیروان در چند سال اخیر به یکی از چالش‌های اساسی برای کشاورزان و باغداران تبدیل شده، در این راستا برای اولین بار با همکاری جهاد کشاورزی، کاشت نهال انگور با روش آبیاری زیر سطحی در یکی از باغات این شهرستان آغاز شد.
کشاورزی و باغداری در شیروان به دلیل کم‌آبی دچار چالش زیادی شده لذا اجرای سامانه آبیاری زیرسطحی نه تنها روشی نوین برای رساندن کافی و به هنگام آب به درختان بلکه راهکاری در التیام زخم کم‌آبی شدید در این شهرستان است.
از جمله مزایای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی این است که آب با استفاده از این روش به طور مستقیم در زیر خاک و پای ریشه تخلیه شده و در هم آنجا نیز به مصرف گیاه می‌رسد. 
سامانه آبیاری زیرسطحی قطره‌ای نه تنها سبب کاهش تبخیر آب و از دست رفتن ناخواسته آن می‌شود بلکه درصد جذب آب توسط ریشه گیاه را به میزان مطلوبی افزایش می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • عبور تولید برق در نیروگاه شیروان از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان
  • تعیین نقاطی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه یک تهران
  • توسعه ۲۰۰۰هکتاری کمربند سبز تهران در سال جاری/ آخرین وضعیت احراز و تأیید ۱۴ پیمانکار پایتخت