Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:01:58 GMT

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۲۰۱

حوادث جاده ای در استان مرکزی ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور اراک - ازنا بلافاصله تیم های انتظامی امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در بررسی های اولیه از محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس با سواری تیبا برخورد کرده و در این حادثه راننده پژو در دم جان باخته و راننده تیبا نیز مجروح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان بی مبالاتی از جانب راننده پژو پارس به علت تجاوز به چپ نسبت به راننده تیبا اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه گفت: در حادثه دیگری نیز که در محور بازرجان شهرستان تفرش بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد، فرد راکب در دم جان خود را از دست داد.

کد خبر 4720303

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی سانحه تصادف ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت

تین نیوز

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی آباده صفاشهر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

دهقانی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود