Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:41:47 GMT

آمادگی کامل مسی تا دیدار برابر دورتمند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۲۹۴

آمادگی کامل مسی تا دیدار برابر دورتمند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت گل، لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا مدتی است که در مصدوم به سر می برد و در بسیاری از دیدار های لالیگا اسپانیا دور بوده و به همین دلیل در بسیاری از دیدار ها ،آبی اناری های کاتالانی نتایج مطلوبی را کسب نکرده اند.

اما این ستاره در تازه ترین اظهارات خود درباره با بازگشت به میادین فوتبال اعلام کرده است که در دیدار برابر بورسیا دورتمند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و مانعی برای فعالیت او وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مسی با مسئولان تیم آمریکایی دیدار کرد

او که در رقابت های کوپا آمریکا مصدوم شده بود و در دیدار های لالیگا به میزان مصدومیت خود افزوده بود ، حالا به آمادگی کامل رسیده و سرمربی تیم بارسلونا نیز او را در فهرست بازیکنان اصلی لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.

گفتنی است تیم فوتبال بارسلونا در گروه ششم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با تیم های بورسیا دورتمند ، اینتر میلان و اسلاویا هم‌گروه است.

بیشتر بخوانید: پیروزی پر گل بارسلونا با نمایش خیره کننده دی یونگ و فاتی

انتهای پیام/

مسی به میادین باز می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا