Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:39:59 GMT

تاسیس دانشگاه فوریت‌های پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۳۳۴

تاسیس دانشگاه فوریت‌های پزشکی

رییس سازمان اورژانس کشور از تاسیس دانشگاه فوریت‌های پزشکی در آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر پیرحسین کولیوند با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به مصوبه‌ای که برای اورژانس کشور اخذ شد تا سال آینده نیروی فوریتهای پزشکی برای اورژانس استخدام می‌کنیم که در مرحله اول ۱۰۰۰ و در مرحله دوم ۲۰۰۰ نفر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بحث تربیت نیروی انسانی خواهر هم مطرح شد. با توجه به اینکه سال گذشته تعدادی از پایگاه‌های اورژانس را راه اندازی کردیم، قرار شد تا نیروی فوریت های پزشکی خانم هم به سازمان بپیوندند و برای انجام عملیات به تیم‌های ما اضافه شوند.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه کار جدید دیگر هم این است که قرار شده دانشکده فوریت‌های پزشکی تاسیس شود و به صورت اختصاصی کار کند، گفت: قصد داریم این دانشکده از نظر تکنیکی و تاکتیکی به صورت شبانه‌روزی فعالیت کند. خوشبختانه این کارها به زودی انجام می‌شود و در حال حاضر در حال رایزنی با یکی از دانشگاه ها هستیم.

وی درباره اورژانس ریلی نیز گفت: قصد داریم تا بهمن‌ماه  با همکاری سازمان راه آهن اولین سری اورژانس ریلی - که قرار است پنج یا هفت دستگاه و در صورت امکان ١٠ دستگاه باشد - را افتتاح ‌کنیم همچنین در دو هفته آینده نیز پنج شناور هم در استان هرمزگان راه اندازی می‌شود تا اورژانس دریایی مجهزتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس ریلی دانشگاه فوريت هاي پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۱۰ شب گذشته گزارش تلفنی مبنی بر برخورد کامیون با دو خودرو پژو و روآ در کنارگذر شمالی اراک حدفاصل روستای نمک کوه به واحد ارتباطات اورژانس اعلام شد که ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این سانحه سه نفر مصدوم شدند که مصدومان پس از دریافت اقدامات تخصصی فوریت پزشکی به بیمارستان امام حضرت ولیعصر (عج) منتقل شدند.

کد خبر 6081163

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز