Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:04:44 GMT

وضعیت آمریکا در سطح بین‌الملل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۳۹۲

وضعیت آمریکا در سطح بین‌الملل

خبرگزاری میزان- برنامه تلویزیونی «افق نو» با موضوع وضعیت امروز آمریکا در سطح بین‌الملل از شبکه یک پخش می‌شود. تاریخ انتشار: 19:00 - 25 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۲۰۷

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان؛ در این برنامه ۱۰ قسمتی که به مناسبت هفتمین کنفرانس بین المللی «افق نو» تهیه شده است، هربار با یکی از کارشناسان نظامی، سیاسی و اجتماعی آمریکایی و اروپایی درباره اوضاع سیاسی و اقتصادی آمریکا در سطح بین الملل، گفتگو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را که هر شب ساعت ۱۵: ۲۳ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود، نادر طالب زاده بر عهده دارد.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» دوشنبه هفته آینده یکم مهر با میزبانی از بیش از ۲۰ مهمان از آمریکا، روسیه، اروپا، کانادا و آمریکای لاتین در بیروت پایتخت لبنان کار خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برنامه تلویزیون افق نو نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران

ایسنا/کرمان رئیس انجمن نانوفناوری ایران گفت: دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

دکتر مالک نادری شامگاه پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه‌ای در این رابطه در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد: این کنفرانس هر سال توسط انجمن نانوفناوری با هدف توسعه فناوری نانو در کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: ریاست افتخاری این کنفرانس بر عهده دکتر رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) گذاشته شده و دبیر علمی آن دکتر حسن هاشمی و دبیر اجرایی دکتر محمد شفیعی دهج از اعضای هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان خواهند بود.

رئیس انجمن نانوفناوری ایران با اشاره به اینکه در این کنفرانس اتفاق‌های برجسته‌ای خواهد افتاد، اظهار کرد: از جمله آنها حضور اساتید بین‌المللی و کشوری در زمینه فناوری نانو در این کنفرانس است.

دبیر انجمن‌های علمی ایران در ادامه گفت: با توجه به اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون انجمن‌های علمی حمایت از انجمن‌هایی است که فعالیت بین‌المللی دارند، وزارت علوم تحقیقات و فناوری از برگزاری کنفرانس‌های بین المللی توسط انجمن‌های علمی حمایت خواهد کرد.

دکتر علی ایرانمنش با اشاره به اینکه انجمن علمی نانوفناوری ایران یک انجمن علمی بین رشته‌ای است و چند سال است که در بین انجمن‌های علمی رتبه A را کسب کرده، عنوان کرد: در کنفرانس‌هایی که برگزار کرده توانسته از ظرفیت دانشمندان برتر کشور و دنیا استفاده کند و این فرصت خوبی که در سال جاری به دانشگاه ولی‌عصر(عج) در میزبانی این کنفرانس داده شده نیز مورد توجه و حمایت کمیسیون انجمن‌های علمی قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نیز با ارائه گزارشی از کنفرانس‌ها و سمینارهایی که در این دانشگاه برگزار شده، اظهار کرد: زیرساخت لازم برای برگزاری کنفرانس‌های مهم در این دانشگاه فراهم است.

دکتر رضا رنجبرکریمی با بیان اینکه در کنفرانس‌های گذشته شرکت‌کنندگان، این دانشگاه را با خاطرات خوشی ترک کرده‌اند، اضافه کرد: همکاری مجموعه‌های اداری شهرستان رفسنجان در برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گذشته در این دانشگاه بسیار ارزنده بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد