Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:14:46 GMT

دیدار مردمی رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۴۶۴

دیدار مردمی رئیس پلیس راهور ناجا در سفر به کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدکمال هادیانفر،  رئیس پلیس راهور ناجا فردا سه‌شنبه ۲۶ شهریور به کرمانشاه سفر و با شهروندان دیدار چهره به چهره خواهد داشت.

پلیس اعلام کرد: شهروندانی که قصد دیدار با رئیس پلیس راهور ناجا را دارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه به آمفی تئاتر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان واقع در خیابان بنت الهدا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از مرکز پلیس راه و راهور استان و سفر به قصرشیرین و بازدید از زیرساخت های این شهرستان از دیگر برنامه های سردار هادیانفر به کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 4720326

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا کرمانشاه ماه محرم قزوین بوشهر شهرکرد اربعین حسینی شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از مشخص شدن برنامه دیدارهای مردمی رئیس جمهور به استان سمنان در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم خبر داد و ابراز کرد: حجت الاسلام رئیسی دو دیدار مردم نیز خواهد داشت و در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دو دیدار مردمی حجت الاسلام رئیسی در سمنان و شاهرود خواهد بود، افزود: به واسطه اینکه آغاز سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از سمنان خواهد بود، نخستین دیدار مردمی رئیس جمهور نیز در مرکز استان برنامه ریزی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این دیدار ساعت ۹ صبح پنجشنبه در مسجد امام (ره) سمنان برگزار می‌شود، تاکید کرد: رئیس جمهور بعد از ظهر به شاهرود سفر کرده و ساعت ۱۶ در استادیوم تختی در جمع مردم شرق استان سمنان سخنرانی خواهد کرد.

هاشمی با بیان اینکه ستاد استقبال با همکاری شهرداری‌های شاهرود و سمنان تمهیدات لازم را برای استقبال و سخنرانی رئیس جمهور از روزهای قبل انجام داده‌اند، افزود: استان سمنان آماده برگزاری سفر دوم استانی کابینه سیزدهم است.

کد خبر 6080624

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است
  • رئیسی ۲ دیدار مردمی در استان سمنان خواهد داشت
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • حمایت چهره های سیاسی و مردمی افغانستان از اقدام تنبیهی ایران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ویدیو/ بازگشت زورگیران به صدر