Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مظفری زاده یزدی، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، همچنین افزایش تقاضا در برخی از کالا‌ها و خدمات، این مدیریت در راستای پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در یزد برگزار می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظفری زاده یزدی افزود: طرح تشدید و کنترل بازار با هدف نظارت بر روند عرضه انواع لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس و ... از دهم شهریورماه به صورت همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و بازرسان اتاق اصناف در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار ضمن پایش عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی را انجام می‌دهند و با تشکیل پرونده متخلفین صنفی را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌نمایند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد خاطر نشان کرد: بازرسان اتاق اصناف در این بازرسی و نظارت‌ها با تخلفاتی همچون گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... برخورد می‌نمایند.

مظفری زاده یزدی از شهروندان گرامی خواست هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را جهت رسیدگی به شماره تماس‌های ۳۶۲۸۲۵۵۱_۳۶۲۹۱۷۱۹ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.

انتهای پیام/ص

نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری در آستانه بازگشایی مدارس تشدید می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تامین نظم و امنیت در سطح اماکن عمومی، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی نیشابور با همکاری اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به دریافت گزارشات مردمی و همچنین مشاهدات میدانی در خصوص عدم رعایت قوانین و مقررات توسط برخی از واحد‌های صنفی گفت: با توجه به عدم رعایت قانون و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، با ارزیابی‌های صورت گرفته از ۵۲ واحد صنفی بازدید که ۹مورد تذکر و اخطار پلمب صادر و ۸ واحد صنفی بدلیل عدم توجه به تذکرات شفاهی و کتبی با هماهنگی مقام قضایی پلمب و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز