Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:53:48 GMT

نویر به مراتب بهتر از تراشتگن است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۵۰۳

نویر به مراتب بهتر از تراشتگن است

ینس لمان دروازه بان سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه ای به صحبت پیرامون مانوئل نویر و تراشتگن پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، مدت هاست پس از درخشش مارک آندره تراشتگن در قفس توری باشگاه بارسلونا بحث حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان بسیار داغ دنبال می شود. در همین رابطه بسیاری معتقدند که دوران حضور نویر در ترکیب تیم ملی آلمان به پایان رسیده و  تراشتگن باید جایگزین او در ترکیب تیم ملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که تا کنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است و کماکان نویر انتخاب اول یواخیم لو برای دروازه ژرمن ها محسوب می شود. در همین رابطه ینس لمان دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و  باشگاه های میلان و آرسنال در مصاحبه ای به صحبت پیرامون این موضوع و مقایسه بین نویر و تراشتگن  پرداخت.


لمان که دوبار و در سال های 1997 و 2006 به عنوان بهترین دروازه بان سال یوفا انتخاب شده بود درباره این موضوع اذعان کرد: " مانوئل دروازه‌بان بهتری نسبت به تراشتگن است. او همه چیز را برای یک دروازه بان خوب دارد و در این لحظه بسیار کامل تر از تراشتگن است. دروازه بانی که فقط به داشتن تعداد بالای سیو نیست بلکه به این موضوع بستگی دارد که شما می توانید چه توپ هایی را مهار کنید."

 


او همچنین درباره بازی دراماتیک فصل قبل بین دو تیم لیورپول و بارسلونا که با کامبک رویایی لیورپولی ها همراه بود و عملکرد تراشتگن در آن مسابقه گفت: "کسی که مقابل لیورپول چهار گل می خورد نمی تواند ادعا کند بهترین دروازه بان آلمان است."


او همچنین در ادامه در رابطه با آینده ترشتگن در تیم ملی گفت: "تراشتگن هنوز وقت زیادی برای بهتر شدن دارد. خود من در 27 سالگی برای اولین بار  به تیم ملی دعوت شدم و او نباید خیلی عجله کند."


تراشتگن نتوانسته فصل جدید را خوب آغاز کند و در هیچ یک از بازی های تیمش در لالیگا تا کنون موفق به ثبت کلین شیت نشده و در مجموع هفت گل دریافت کرده است. همچنین مانوئل نویر 4چهار گل تا به این جای رقابت های بوندسلیگا دریافت کرده و تنها در یک بازی و مقابل شالکه موفق به ثبت کلین شیت شده است.

مانوئل نویر بایرن مونیخ ینس لمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ ینس لمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!

کارشناسان اسرائیلی: ما در این جنگ راهمان را گم کرده‌ایم، یحیی السنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد و همچون لیمو ما را فشار داده و امتیاز می‌گیرد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی های آخر با VAR باشد بهتر است+ فیلم
  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • مانوئل نویر جاودانه شد
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • مانوئل نویر و چالش پاسخ به سوالات فوتبالی مربوط به لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید