Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:40:09 GMT

مراکز اقامتی منتخب استان تهران ۱۵ درصد تخفیف می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۶۵۱

مراکز اقامتی منتخب استان تهران ۱۵ درصد تخفیف می‌دهند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، محمد کرمی معاون گردشگری استان تهران اظهار داشت: توسعه فعالیت اقامتگاه‌های بوم گردی و همچنین توجه به ظرفیت های  گردشگری روستایی از برنامه هایی است که در سال ۹۸ مورد حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران قرار خواهد داشت.

کرمی افزود: علاقه مندان می‌توانند از ۳۰ شهریور ماه با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی استان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tehran.ichto.ir ضمن آگاهی از مراکز اقامتی منتخب از سایر برنامه های این هفته نیز مطلع شوند.

 پنجم تا ۱۲مهرماه هفته گردشگری است.

تهرام//۷۲۴۷//۶۱۳۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان در نشست هماهنگی خدمات سفر که امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد گفت: ۶ میلیون و ۳۸۲ هزار و ۷۵۵ نفر گردشگر ورودی به کشور در سال ۱۴۰۲ داشته‌ایم. در سال ۱۴۰۱ این آمار حدود ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار نفر بوده که ۵۸ درصد افزایش داشته است. همچنین گردشگران انفرادی بیشتر شده‌اند سیاست وزارتخانه مبتنی بر حمایت از گردشگران است.

وی همچنین درباره افزایش عوارض خروج از کشور هم گفت: درخواست ما این هست که اگر عوارضی وضع می‌شود به حوزه تقویت زیرساختهای گردشگری اختصاص پیدا کند در این راستا تصمیماتی گرفته می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری ۶۳ میلیون و ۶۴۷ هزار نفر شب بود که ۱۳ میلیون و ۹۵۱ هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵۳۹ شکایت مربوط به نرخ نامه مراکز گردشگری بود که با ۹۲۳ مورد به دلیل گران فروشی برخورد شد و ۲۲ میلیارد ریال عودت داده شد.

معاون گردشگری کشور مدیریت پسماند و زباله را یکی از موضوعات مهم عنوان و تصریح کرد: با پیگیری‌های وزیر میراث فرهنگی مصوبه مدیریت پسماند و زباله تصویب و از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد و در حال حاضر با همکاری دستگاه‌ها در حال انجام است و باید این موضوع به دلیل اهمیت محیط زیست در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6078828 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • رونمایی از لوح ثبت ملی آیین پخت سمنوی سادات البرز
  • بازدید رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی در روز اول اردیبهشت
  • ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • ثبت ۴ اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث جهانی
  • الزام رستوران‌ها و مراکز پذیرایی برای درج غذا‌های محلی در منوی غذا
  • جذب ۳۸ میلیارد تومان اعتبار ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود
  • بازدید از اماکن گردشگری فارس از  مرز ۲۰ میلیون گذشت