Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سه منبع تجاری گفتند بازوی تجاری شرکت آرامکوی عربستان به دنبال حملات روز شنبه به تاسیسات نفتی این کشور، به دنبال محصولات نفتی برای تحویل سریع است.

موسسه انرژی اسپکت در یادداشتی در روز یک‌شنبه نوشت عربستان پس از حملات به تاسیسات نفتی این کشور که منجر به تعطیلی بیش از نیمی از تولید نفت خام و مقداری از تولید گاز این کشور شد، به خریدار عمده محصولات پالایش شده تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موسسه گزارش داد این حملات سبب شده است تا ظرفیت پالایش نفت آرامکو به میزان یک میلیون بشکه در روز متوقف شود.

دو منبع تجاری گفتند شرکت بازرگانی آرامکو (ATC)، بازوی تجاری این شرکت، درخواست‌هایی برای خرید گازوئیل برای تحویل فوری داده است.

عربستان معمولا صادرکننده خالص گازوئیل است.

یک منبع آگاه که مدعی است اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد، گفت: «آن‌ها از زمانی‌که فعالیت برخی از پالایشگاه‌ها کم شدند، به دنبال محصولات نفتی هستند.»

وی افزود کل حجمی که عربستان به دنبال آن است مشخص نیست، اما قیمت در بازار تحویل‌های فوری امروز افزایش یافته بود.

تاجر دوم گفت: «ATC در مذاکرات خصوصی به دنبال گازوئیل کم‌گوگرد است و درخواست تحویل فوری به هرشکل ممکن را داده است.»

نفت برنت امروز ۱۹.۵ درصد افزایش یافت و به بشکه‌ای ۷۱.۹۵ دلار هم رسید.

سومین منبع تجاری گفت شرکت بازرگانی آرامکو دو محموله گازوئیل با سولفور بسیار پایین خریده است، اما نمی‌تواند جزئیاتی در مورد آن ارائه دهد.

یک تاجر گازوئیل دیگر گفت: «مسئله آرامکو این است که چگونه تعهدات خود برای تحویل محصولات نفتی در سپتامبر و اکتبر را انجام دهد.»

این تاجر که در انتظار تحویل محموله گازوئیل سعودی در پایان ماه جاری میلادی است، گفت هنوز هیچ اطلاع‌رسانی از سوی آرامکو مبنی بر تغییر (تحویل محموله) دریافت نکرده است.

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت آرامکوی عربستان تاسیسات نفتی تولید نفت خام محموله گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن

به گزارش "ورزش سه"، داستان این روزهای شالکه یکی از عجیب‌ترین ‏و ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقات دنیای فوتبال است. یکی از قدیمی‌ترین و ‏اصیل‌ترین باشگاه‌های نه تنها فوتبال آلمان بلکه دنیای فوتبال که تا ‏یک قدمی انحلال رفته و در نهایت موفق شد با اما و اگرهای فراوان ‏مجوز بازی در لیگ دسته سوم این کشور را دریافت کند. ‏

دولت آلمان مجوز حضور شالکه 04 در لیگ دسته 3 را به این شرط ‏صادر کرده که باشگاه تا ماه ژوئن بدهی‌های خود را تا اندازه‌ای تسویه ‏کند که بر اساس قانون تجارت آلمان، ورشکستگی شامل حالش ‏نشود. ‏

کریستینا رول-هامرز، مدیرعامل شالکه، امروز نسبت به موفقیت ‏باشگاهش برای برآورده کردن این شرط ابراز امیدواری کرد و گفت:" ما ‏از قبل می‌دانستیم که فدراسیون فوتبال به شرط تسویه بدهی‌ها ‏مجوز بازی ما را صادر خواهد کرد و به عنوان هیات‌مدیره شالکه ‏اعتقاد داریم که در مهلت اعلام شده می‌توانیم این قضیه را فیصله ‏بدهیم". ‏

میزان دقیق بدهی‌های شالکه که باید تا ماه ژوئن پرداخت شود ‏مشخص نیست ولی نشریه دی‌زایت اعلام کرد که شالکه در کل حدود ‌‏168 میلیون یورو بدهی دارد.‏

شالکه در حال حاض ردر رتبه سیزدهم جدول بوندس‌لیگا 2 قرار دارد ‏و تا منطقه سقوط 5 امتیاز فاصله دارد. شالکه در صورتی که موفق به ‏ماندگار شدن در دسته 2 بشود فصل آینده مشکلی نخواهد داشت ‏چرا که چندی پیش مجوز بازی در بوندس‌لیگا 2 را دریافت کرده بود. ‏

با اینحال شالکه چند هفته‌ای است نتایج خوبی به دست نیاورده و ‏مدیران نگران بودند که در صورت سقوط به دسته 3 اگر مجوز بازی ‏در آن لیگ را نداشته باشند با سناریوهایی پیچیده مواجه شوند که ‏وضعیت حقوقی‌شان را بدتر کند. ‏

دیگر خبرها

  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • افزایش بهای جهانی نفت
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا