Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:07:08 GMT

لباس تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۶۹۹

لباس تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان رونمایی شد

به گزارش ایرنا امام جمعه آبادان روز دوشنبه در این آیین که در باشگاه گلستان آبادان برگزار شد گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نماینده ایران در مسابقات آسیایی است و انتظار از این تیم بسیار بالاست.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور اظهار داشت: این تیم در فصل گذشته لیگ برتر با تلاش مجدانه بازیکنانش عنوان قهرمانی را با شایستگی کسب کرد و با توجه به پتانسیل بالایش توان نتیجه گیری در آسیا را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به بازیکنان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: شما نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید و انتظار می رود ضمن کسب نتیجه ، رفتار و فرهنگ غنی ایران را در مسابقات آسیایی به نمایش بگذارید.

امام جمعه آبادان گفت: اکنون نگاه ها به ورزش به نوعی سیاسی نیز می باشد و بازیکنان پالایش نفت آبادان با کسب نتیجه مناسب آبروی نظام را نیز حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: برای نخستین بار تیمی از آبادان بعنوان نماینده کشور در مسابقات آسیایی شرکت خواهد کرد و قطعا مجموعه این تیم تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی بکار خواهد گرفت.

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از افتخار آفرینی در لیگ برتر به دنبال کسب مقام در رقابت های آسیایی نیز می باشد.

جلیل مختار اظهار داشت: زمزمه هایی از سوی وزارت نفت برای جلوگیری از اعزام این تیم به رقابت های قهرمانی آسیا شنیده می شد که با راهکار مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان و حمایت وزیر نفت اکنون این تیم عازم این رقابت هاست.

وی افزود: ورزش در شهر آبادان تنها سرگرمی شهروندان است و کسب نتایج قابل قبول در رقابت های آسیایی توسط تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان سبب سرور و شادی هواداران آبادانی خواهد شد.

رقابت های قهرمانی بسکتبال آسیا ابتدای مهرماه سال جاری با شرکت هشت تیم برتر آسیا به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

فرماندار آبادان نیز در این آیین گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با قهرمانی در لیگ برتر موجی از شادی و امید را در آبادان ایجاد کرد و این موج با کسب نتایج قابل قبول در رقابت های آسیایی ادامه خواهد یافت.

زین العالدین موسوی اظهار داشت: این تیم شایسته قهرمانی در رقابت های آسیایی است هر چند مسیر بسیار دشواری برای کسب این عنوان در پیش رو دارد.

وی افزود: بازیکنان پالایش نفت آبادان با عرق ایرانی خود به مصاف حریفان قدر آسیایی خواهد رفت و چشم و امید آبادانی ها بدنبال موفقیت این تیم می باشد.

برنامه دیدارهای تیم پالایش نفت آبادان در این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه دوم مهر:

نفت آبادان - المحرق بحرین

چهارشنبه سوم مهر:

نفت آبادان - فوبون بریوز چین‌تایپه

پنجشنبه چهارم مهر:

نفت آبادان - های‌تِک تایلند

۷۱۰۴/۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال خوزستان آبادان قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد

سیما جوهری‌نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات بسکتبال دختران لیگ دسته یک کشور مرحله سوم، طی روزهای ۲۹ الی ۳۱ فروردین‌ماه به میزبانی شهرکرد در حال برگزاری است.
سرمربی تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی در ادامه گفت: فولاد هرمزگان، جوادالائمه شهرکرد و یاران داریوش نهاوند در این رقابت‌ها با تیم زربام‌پارت خراسان شمالی هم گروه هستند.
جوهری‌نیا خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال دختران زربام‌پارت خراسان شمالی موفق شد در اولین دیدار این رقابت‌ها با نتیجه ۸۳ بر ۴۷ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و فردا در دومین دیدار باید در مقابل تیم جوادالائمه شهرکرد قرار بگیرد.

روانه شجاعی و فائزه صفری به عنوان مربی، مینا خیامی (سرپرست)، فائزه حبیبیان (آمارگیر) و فاطمه ربیعی آنالیزور تیم زربام‌پارت خراسان شمالی در این رقابت‌ها بودند.

کد خبر 6081494

دیگر خبرها

  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند