Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس در هفته سوم میزبان صنعت نفت است.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در فصل نوزدهم امروز (دوشنبه) از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود.

* در حالی که در هفته گذشته‌های فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی به یک مشکل جدی تبدیل شده است، امروز تدابیر خاصی در ورزشگاه آزادی اتخاد شده و از ورود تماشاگرانی که برای این بازی بلیت تهیه نکردند جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* عوامل انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی در فرصت تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر نظم خاصی را مقابل گیت‌های الکترونیکی ایجاد کردند و با کنترل و نظم بیشتری هواداران را به گیت ورودی راهنمایی می‌کنند.

* حدود سه هزار هوادار پرسپولیس که برای این بازی بلیت تهیه نکرده بودند در ورزشگاه آزادی سرگردان بودند و مسئولان یگان ویژه از طریق بلندگو از آنها می‌خواستند نزدیک گیت‌ها نشوند.

* تعدادی پلیس زن هم برای شناسایی دختران پسرنما در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود