Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:25:41 GMT

آنچلوتی: می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۷۳۹

آنچلوتی: می توانیم فاتح لیگ قهرمانان شویم

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی مدعی شد لیورپول یکی از بهترین تیم های اروپا به شمار می آید.

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته ناپولی در روز پایانی و در دیداری دراماتیک مقابل لیورپول مغلوب شد و مرسی سایدی ها در نهایت فاتح لیگ قهرمانان شدند. کارلو آنچلوتی مدعی شد لیورپول نسبت به سال قبل بهتر شده، اما تیم او نیز در این مدت پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارلو آنچلوتی گفت: "لیورپول نسبت به سال گذشته رشد کرده است و عملکرد فصل گذشته به آنها امنیت و اعتماد به نفس بیشتری داده است. با این حال ما نیز از نظر تجربه و دانش رشد کرده ایم و این دیدار مانند بازی سال قبل یک مسابقه احساسی است. هدف ما این است که به نتیجه دلخواه برسیم، اما ما با یکی از بهترین تیم های گروه و اروپا روبرو خواهیم شد. این یک آزمایش دشوار و البته هیجان انگیز است.  

 

 

ما هم در لیگ قهرمانان اروپا می توانیم قهرمان شویم، اما این ماجراجویی به عوامل زیادی بستگی دارد. ما نمی توانیم بگوییم به کجا خواهیم رسید اما بیایید فعلا در مورد صعود از گروه خود فکر کنیم و آینده را نیز خواهیم دید. لیورپول در فینال 1984 و 2005 من را ناامید کرده، اما بازی کردن در آنفیلد با توجه به فضای بی نظیری که ایجاد می شود هیجان انگیز است.

 

سال گذشته لیورپول هر سه بازی خارج از خانه گروهی خود مغلوب شد، اما آنها در همه بازی های خانگی به پیروزی رسیدند. در مقایسه با فصل گذشته، لیورپول در خارج از خانه نیز تیم محکم تری شده است."

 

عملکرد لوزانو: "او یک بازیکن فروتن، جدی و باهوش است. لوزامنو ویژگی های بسیار خوبی دارد که تا به حال تنها بخشی از آن را نشان داده است. با توجه به اینکه لوزانو تازه راهی ناپولی شده، من شک ندارم که او در آینده خیلی خوب بازی خواهد کرد."

 

مقایسه کالیدو کولیبالی و ویرژیل فن دایک: "از نظر کیفیت، شخصیت و تجربه این دو بازیکن در بین بهترین مدافعان جهان هستند، اما بازیکنان بزرگ دیگری نیز در خط دفاعی در فوتبال جهان وجود دارند."

کارلو آنچلوتی (سرمربی) ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که این بازی از اهمیت زیادی برای این تیم برخوردار است. این دیدار تقابل جذاب بین خط دفاعی مستحکم تراکتور و خط حمله پرقدرت سپاهان خواهد بود.

در همین خصوص عارف آقاسی، مدافع تیم تراکتور که این فصل زوج دفاعی قرمزهای تبریزی را با شجاع خلیل‌زاده تشکیل داده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون شروع تمرینات تراکتور گفت: این هفته با بازگشت آقای خمس تمرینات را شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم‌تیمی‌های خودم را دیدم. جا دارد از همین‌جا سال نو را هم به همه هموطنان و هواداران تراکتور تبریک بگویم و آرزوی سالی خوب برای همه مردم ایران دارم.

وی افزود: تمرینات ما مثل همیشه با نظم خاصی برگزار می‌شود و آقای خمس هم روی این نظم تاکید زیادی دارند. ما هم طبق وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

او در مورد قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده و ما هم کاملا بر توان تهاجمی این تیم واقف هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا تدابیر کادرفنی را در زمین اجرا کنیم. در این بازی مثل تمام بازی‌ها تمام تلاشمان را خواهیم کرد که وظایف دفاعی و هجومی را انجام بدهیم و باتوجه به حضور هواداران انگیزه بسیار زیادی هم داریم.

آقاسی با اشاره به نتایج ضعیف تراکتور مقابل مدعیان اظهار داشت: به نظرم نباید لیگ برتر و عملکرد تیم‌ها را این‌طور سنجید، ما هنوز دو بازی مهم دیگر با استقلال و سپاهان داریم و سایر مسابقات هم از اهمیت زیادی برخوردار هستند. ما متمرکز هستیم که در 9 بازی باقی‌مانده برنده شویم و مطمئن باشید اگر این بازی‌ها را ببریم دیگر نتایج قبلی به چشم نخواهند آمد.

مدافع تراکتور ادامه داد: در سال‌های گذشته تیم‌هایی که توانستند در بازی‌های پایانی فصل تمرکز بیشتری داشته باشند و آماده‌تر وارد زمین شوند، در نهایت به موفقیت رسیدند و ما هم‌قسم شدیم تا در بازی‌های باقی‌مانده نتایج لازم را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند. این تنها هدفی است که داریم.

این بازیکن باتجربه در مورد حضور هواداران در بازی سپاهان عنوان کرد: هواداران تراکتور نیاز به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشتند اما من به عنوان عضو کوچک این خانواده چند میلیونی، از تمام هواداران عزیز تراکتور درخواست دارم تا در این بازی انرژی خودشان را برای لحظه ورود تیم‌ها به زمین و 90 دقیقه مسابقه نگه دارند و مثل همیشه ما را تشویق کنند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می‌کند و روی حریف هم تاثیر دارد و مطمئنا با حضور پرشور آنها می‌توانیم هر حریفی را شکست بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیایی بازیکنان را راضی خواهد کرد؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات برنده شویم و به هیچ وجه اینطور نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در جایگاه خاصی قرار داشته باشیم دیگر راضی شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه بالایی دارند و تا روز پایانی تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نکنید ما در هر 9 بازی برای برد وارد زمین خواهیم شد.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - گل تماشایی فرناندو تورس با پیراهن لیورپول به ساندرلند (2010/3/28) / فیلم
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!