Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@03:31:07 GMT

سه ستاره و فقط یک امتیاز برای تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۷۴۰

سه ستاره تراکتور روز کم فروغی برابر ذوب‌آهن داشتند و همین امر باعث نمایش نه چندان دلچسب این تیم شد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  شاید اگر مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و میمبلا نمایش بهتری برابر ذوب‌آهن داشتند تراکتور حالا با هفت امتیاز در کنار سپاهان قرار داشت. درست به مانند اظهار نظر دنیزلی که بعد از مسابقه از نمایش نه چندان خوب تیمش به خبرنگاران گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این سه بازیکن روز گذشته و در ورزشگاه فولاد شهر خارج از فرم همیشگی قرار داشتند و همین امر موجب عدم هماهنگی خطوط حمله و هافبک سرخ‌های تبریزی مقابل ذوب‌آهن بود. مسعود شجاعی بیشتر در میانه زمین به درگیری با بازیکنان حریف پرداخت و فرصت زیادی برای خودنمایی و ایجاد فرصت برای دیگر یارانش پیدا نکرد. از طرفی با توجه به تاکتیک دفاعی میزبان اشکان دژاگه هم فرصت چندانی برای انجام حرکت تکنیکی و بازیسازی نداشت. هر چند که در همان نیمه اول با فرار از خط دفاعی ذوب توانست موقعیت خطرناک گلزنی ایجاد کند اما در دقایق دیگر بازی آرام و کم فروغ بود و در نهایت جای خود را به سوگیتا داد.

 

 

میمبلا، ستاره اهل پرو تراکتور نیز که در جدال با پرسپولیس خوش درخشید دیگر بازیکنی بود که مقابل ذوب‌آهن ضعیف عمل کرد. او در چند موقعیت با ارسال سانترهای ضعیف و شوتزنی بدون دقت مصطفی دنیزلی را مجاب به تعویض و آوردن اکبر ایمانی به جای وی کرد تا اینگونه سه ستاره تراکتور خاموش باشند و تنها با یک امتیاز به تبریز بازگردند.

 

 

ویلیام میمبلا تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور دیشب (جمعه) برگزار شد که می‌توان گفت معادلات صدر جدول کاملاً به‌سود سرخابی‌های پایتخت بود. استقلال برتری دشواری در اراک به دست آورد و امتیازات خود را به عدد ۵۰ رساند تا صدرنشین جدول باقی بماند، پرسپولیس هم ملوان را با شکست بدرقه کرد تا با ۴۹ امتیاز، جایگاه دوم جدول را حفظ کند. شکست سنگین تراکتور سبب شد سرخابی‌ها ۹ امتیاز از رتبه سوم جدول فاصله بگیرند و همچنان مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

سپاهان در خانه خود از پس نساجی برنیامد و با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. سپاهان در صورتی که در بازی معوقه خود به برتری برسد، جای تراکتور را در رده سوم می‌گیرد و همچنان هشت امتیاز با صدر جدول فاصله خواهد داشت. نساجی مازندران هم با ۱۶ امتیاز، تفاضل گل برابر با صنعت نفت و گل زده کمتر نسبت به این تیم قعرنشین ماند.

استقلال خوزستان در مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز بر صنعت نفت غلبه کرد و با ۱۹ امتیاز، در رده چهاردهم ایستاد. فولاد خوزستان هم با شکستی که در قزوین متحمل شد، با ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم باقی ماند.

با توجه به نتایج ضعیف فولادی‌ها طی هفته‌های اخیر، به‌نظر می‌رسد شاگردان عبدالله ویسی نیز یکی از تیم‌های اصلی رقابت‌کننده برای فرار از سقوط خواهند بود.

نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال به‌شرح زیر است:

تراکتور تبریز یک - ذوب‌آهن اصفهان ۴
شمس آذر قزوین یک - فولاد خوزستان صفر
مس رفسنجان ۲ - پیکان ۲
سپاهان اصفهان صفر - نساجی مازندران صفر
آلومینیوم اراک صفر - استقلال یک
استقلال خوزستان ۲ - صنعت نفت یک
هوادار یک - گل‌گهر سیرجان صفر
پرسپولیس یک - ملوان بندرانزلی صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال:

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس تراکتور
  • ۲ ستاره پرسپولیس در تیررس باشگاه تراکتور
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • عکس| این عکس سپاهانی‌ها را نگران می‌کند!
  • انتقاد آلگری از ستاره‌اش: اگر او پاس می‌داد، می‌بردیم
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • ناامیدی ستاره رئال: وقت جدایی رسیده است