Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:34:45 GMT

میانگین ازدواج در اردبیل ۲.۶ درصد است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۲۷۶۹

میانگین ازدواج در اردبیل ۲.۶ درصد است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: میانگین ازدواج در اردبیل ۲.۶ درصد است که در حال حاضر نرخ ازدواج در استان از ۱۲ هزار فقره به ۱۱ هزار فقره در استان اردبیل رسیده است. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار داشت: طرح جامع پیشگیری از طلاق با همکاری دانشگاه‌های استان اردبیل اجرا می شود که این امر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان نقش شایانی را ایفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که میانگین ازدواج در اردبیل 2.6 درصد است بیان کرد: در حال حاضر نرخ ازدواج در استان از 12 هزار فقره به 11 هزار فقره در استان اردبیل رسیده که نشان از کاهش نزولی سیر ازدواجی در استان است که بدون شک مشکلات اقتصادی در این زمینه دخیل است.

طلاق در ایلام با دارا بودن رتبه‌ سی‌ام در کشور روند نزولی داردمیزان طلاق در بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان سمنان بسیار پایین استتبریز| عامل 55 درصد از طلاق‌های کشور از مواد مخدر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: افزایش میزان طلاق در یک سال گذشته نسبت به سال ماقبل نیز از دیگر موارد نگران کننده‌ای است که باید در این زمینه برنامه ریزی اساسی داشته باشیم که این موضوع نیازمند توجه به شرایط نگران کننده افزایش طلاق و کاهش ازدواج در استان است.

ندایی تصریح کرد: تعداد طلاق ثبت شده در سال 96 در استان اردبیل 3 هزار و 108 فقره بوده که در سال گذشته این تعداد به 3 هزار و 334 فقره رسیده است و باید در این زمینه آسیب شناسی های اساسی انجام یابد تا بتوانیم در راستای جلوگیری از شرایط موجود برنامه های خود را عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: باید با فرهنگ سازی مناسب در راسای مهار این فرآیند نامطلوب در استان اقدامات اساسی انجام یابد تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای بهبود وضعیت موجود جامه عمل پوشانده و مشکلات خود را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سامانه ناپایداری که امروز (دوشنبه، ۲۷ فروردین) برخی استان‌های کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد بارش قابل توجهی برای کرمانشاه نخواهد داشت، گفت : این احتمال وجود دارد که طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شاهد افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد و بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان و خصوصا مناطق کوهستانی باشیم.

وی ادامه داد: آن طور که بررسی داده‌های هواشناسی نشان می‌دهد، حداقل تا پایان هفته جاری بارش قابل توجهی برای سطح استان نخواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان در اواسط هفته آینده یاد کرد و گفت: فعلا برای اظهارنظر درباره این سامانه زود است، اما با توجه به نزدیک شدن پایان فصل بارش‌ها و احتمال افزایش ناهنجاری در سامانه‌های بارشی، احتمال تضعیف آن وجود دارد.

قاسمی اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت میانگین بارش‌های سال زراعی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲ تاکنون) در استان داشت و گفت: در این مدت ۴۴۱ میلی‌متر بارش در استان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد و نسبت به بلندمدت ۹ درصد رشد داشته است.

وی میانگین بارش شهر کرمانشاه در این مدت را نیز ۳۹۱ میلی‌متر اعلام کرد که از سال قبل ۱۶ درصد و از میانگین بلندمدت پنج درصد بیشتر بوده است.

وی افزود: بیشترین بارش سال زراعی جاری را از پاوه به میزان ۹۰۲ میلی‌متر داشتیم که نسبت به سال قبل ۳۳ درصد و نسبت به بلندمدت ۳۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه کمترین بارش سال زراعی جاری در سنقر و کلیایی رخ داده، از افزایش ۱۰ درصدی بارش این منطقه نسبت به سال گذشته و کاهش ۲۰ درصدی نسبت به بلندمدت خبر داد.

قاسمی درباره سامانه بارشی که اخیرا جو استان را تحت تاثیر قرار داد نیز عنوان کرد: میانگین بارش این سامانه برای استان ۳۷ میلی‌متر و برای شهر کرمانشاه ۴۸ میلی‌متر بود و بیشترین بارش حاصل از آن نیز از ثلاث باباجانی و به میزان حدود ۷۰ میلی‌متر به ثبت رسید .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • چیزی کم ندارم فقط به دنبال همدم بودم ! | انگار جای زن و مرد در زندگی ما عوض شده است
  • داستان غم‌انگیز زنی که تنها همدم می‌خواست اما همسرش به دنبال پولش بود
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • افزایش آمار ازدواج در گچساران
  • مطالعات ژئوفیزیک هوایی در شمال آذربایجان غربی
  • میانگین سن فوتی‌های کشور ۶۶.۲ سال است
  • تاکید استاندار کرمان بر ضرورت ترویج ازدواج آسان