Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قرار است در این نشست اوضاع 20 میلیون جمعیت یمن که هم اکنون با کمبود شدید دارو، غذا و مایحتاج عمومی مواجه هستند، ازسوی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد مورد بررسی قرار گیرد.

همزمان با برگزاری نشست شورای امنیت، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد طرفین درگیر در جنگ یمن را به خویشتنداری دعوت و تاکید کرد از هر اقدامی که منجر به تشدید تنش‌ها ‌در یمن شود، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن نیز در بیانیه‌ای، از حملات پهپادی به دو تاسیسات نفتی عمده شرکت آرامکو در شرق عربستان ابراز نگرانی شدید کرد. حوثی‌های یمن مسئولیت این حملات را پذیرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمله به تاسیسات نفتی عربستان شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش شدید و رگبار در 5 استان/ هلال احمر آماده‌باش داد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمودی رئیس سازمان هواشناسی با اشاره به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: طبق هشدار این سازمان در روز سه‌شنبه 29 اسفند، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در استان‌های، خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، امدادگران جمعیت هلال احمر در این 5 استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

محمودی توصیه کرد: از هم وطنان درخواست داریم در صورت تردد و مسافرت در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند و قبل از خروج از خانه به هشدارهای هواشناسی توجه و راه‌ها را بررسی کنند.

گفتنی است، شماره 112، ندای امداد به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم وطنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه مهم ایران به شورای امنیت درباره دریای سرخ/ واکنش شدید اللحن کشورهای غربی به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه/ بیانیه شورای امنیت سازمان ملل درباره عملیات‌های انصارالله در دریای سرخ/ شنیده شدن صدای انفجار در دمشق
  • آخرین خبر از نشست تعیین دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • آخرین خبر از نشست تعییت دستمزد کارگران / احتمال موافقت با حقوق ۱۶.۵ میلیونی تقویت شد؟
  • برگزاری نشستی با موضوع افغانستان در شورای امنیت
  • هشدار احتمال وقوع سیل در ۸ استان
  • بهره برداری ازفاز نخست نیروگاه خورشیدی تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت حیدریه
  • بررسی مشکلات بهره برداران معادن در آخرین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اردبیل
  • احتمال بارش شدید و رگبار در 5 استان/ هلال احمر آماده‌باش داد
  • استقبال عربستان و قطر از قطعنامه سازمان ملل درخصوص اسلام هراسی
  • آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲