Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-19@02:36:08 GMT

ترفند عجیب برای فرار از مرز! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۰۸۲

ترفند عجیب برای فرار از مرز! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، جوان هندی ۳۲ ساله که خود را به شکل یک پیرمرد ۸۱ ساله گریم کرده بود، قصد داشت با این ترفند به آمریکا سفر کند که در فرودگاه دهلی نو بازداشت شد.

روز یکشنبه جی پاتل جوان هندی اهل گجرات با گذرنامه جعلی به نام امریک سینگ ۸۱ ساله با بر سر گذاشتن توربان سفید (دستاری که برخی از مردان هندی بر سر می‌گذارند) و ریش‌های انبوه سوار بر ویلچر وارد فرودگاه گاندی دهلی نو شد تا با این ترفند به نیویورک آمریکا سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران فرودگاه در بخش امنیتی متوجه پیری ظاهری او شدند و بازجویی را آغاز کردند تا اینکه جوان به جعل کردن پاسپورت و ظاهرش اعتراف کرد.

یکی از ماموران در مصاحبه‌ای گفت:ما در مورد او مشکوک شدیم، زیرا صدایش مطابق با سن او نبود. علاوه بر این او نسبت به سنش دارای پوستی جوان بود چراکه هیچ چروکی نداشت. پاتل از نگاه چشم تو چشم امتناع می‌کرد و بیش از اندازه ادای سالمندان را در می‌آورد به همین دلیل شک ما بیشتر شد.

جوان هندی اعتراف کرد که شخصی به نام بهارات، ۴۲ هزار دلار از او پول گرفته تا پس از ورود به فرودگاه او را به نیویورک بفرستد. همچنین این فرد یک گریمور نیز به این جوان معرفی کرده بود تا او را به شکل پیر مردی ۸۱ ساله گریم کند.

در این گزارش علت جعل هویت قید نشده است که چرا جوان ۳۲ ساله ظاهرش را تغییر داده تا از مرز خارج شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گذرنامه جعلی پاسپورت سالمندان جعل هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد

سردار " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت: دخترم ۳ ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته، اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفا کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با مو‌های بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آن‌ها را در غرب تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • قتل ۳ بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • برافروخته شدن مجدد شعله‌های خشم فرانسوی‌ها علیه پلیس
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • استارت رییس جوان والیبال با تناقض‌گویی؛ جملات عجیب تقوی، جوگیری یا سیاه‌بازی؟/ فرار مسبب وضع موجود از کارنامه فاجعه‌بار
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار