Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در آخرین دیدار هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19:45 به مصاف یکدیگر رفتند. برخی حواشی این دیدار به شرح زیر است:

دو مربی تیم استقلال برای آنالیز تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند. پیش از آغاز بازی از خانواده مرحوم مهدی شادمانی خبرنگار فقید تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با وجود شروع هواداران بدون بلیت با تمکین از دستور ماموران نیروی انتظامی به پشت سالن 12هزار نفری رفته و بازی را از طریق تلویزیون بزرگی که در این محل نصب شده بود تماشا می‌کردند. در این میان درگیری‌هایی به وجود آمد که سبب شد نیرو‌های انتظامی بیشتری وارد عمل شده و مانع حضور هواداران بدون بلیت در ورزشگاه شوند. بهنام سراج، مربی صنعت نفت که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد از سوی هواداران این تیم تشویق شد. امیر روستایی مهاجم تیم پرسپولیس هم در جایگاه بازی را تماشا می‌کرد. حدود 10 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند. حدود 100 هوادار آبادانی هم در ورزشگاه حاضر هستند و تیمشان را تشویق می‌کنند. محمد حسن انصاری فرد نیز در ورزشگاه حضور دارد. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل مساوی به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رقابت های لیگ برتر صنعت نفت آبادان فوتبال فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم

نیوکاسل با یک فناوری انقلابی، حس بی سابقه‌ای را برای هواداران ناشنوا و کم شنوای خود در دیدار مقابل تاتنهام فراهم آورد.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)