Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@21:00:13 GMT

«قاضی سراج» از سازمان بازرسی می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۲۴۱

«قاضی سراج» از سازمان بازرسی می‌رود

قاضی ناصر سراج از سازمان بازرسی کل کشور می رود و حجت الاسلام درویشیان جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش فارس، قاضی ناصر سراج در سال ۹۲ به ریاست سازمان بازرسی کل کشور منصوب شده است.

حجت الاسلام درویشیان مدیرکل بازرسی خراسان است.

وی سابقه قضاوت پرونده‌های جنجالی متعددی را از جمله حادثه پارک شهر، اختلاس ۳هزار میلیاردی و تخلفات مهدی هاشمی رفسنجانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وی فعالیتهای اجرایی قضایی به عنوان سرپرست دادسرای جنایی تهران، رئیس مجتمع جنایی و مجتمع ویژه فرودگاهی،معاون قضایی دادگستری کل استان تهران، رئیس دادگاه‌های کیفری استان تهران، عضو معاونت دیوانعالی و معاون سیاسی - امنیتی دادستان کل کشور را نیز در کارنامه خود دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سازمان بازرسی قاضی سراج قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مخبر، امروز چهارشنبه در نشست هیئت دولت، با تأکید بر ضرورت رسیدگی هر چه سریع‌تر به سیل‌زدگان در مناطق جنوبی کشور، تصریح کرد: همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارتخانه‌های کشور، نیرو و راه و شهرسازی، موظف هستند همه امکانات خود را برای کمک و جبران خسارات وارده به سیل‌زدگان، بسیج کنند.

مخبر، همچنین با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب، یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی است و ضروری است که بخش‌های مربوط، در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه همکاری کنند تا زمینه توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در کشور فراهم شود.

معاون اول رئیس جمهور، به بازدید دیروز خود از پارک فناوری پردیس، اشاره و تأکید کرد: با تلاش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقدامات بزرگی در این پردیس انجام شده است و بسیاری از نخبگان جوان که سرمایه کشور هستند، با پارک‌های علمی و فناوری همکاری می‌کنند.

مخبر با توجه به عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: در دنیای امروز، در اختیار داشتن علم، منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران، دچار ترس و دلهره کرده، داشتن علم و دانش ساخت فناوری‌های جدید است، نه فقط در اختیار داشتن این محصولات.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: قطعاً سرمایه و آینده کشور همین جوانانی هستند که رشد اقتصادی باید با تکیه بر همت و تلاش آنان انجام شود؛ برای تحقق شعار سال و رشد تولید، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری باید فعال شوند، زیرا این شرکت‌ها راه میان‌بر برای رشد تولید هستند و جهش اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، با دانش و فناوری، محقق می‌شود.

مخبر درباره مطالبات عقب‌افتاده حق‌التدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا سریع‌تر مطالبات آنان، تأمین و پرداخت شود.

معاون اول رئیس جمهور، همچنین با قدردانی از سازمان صدا و سیما و رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی کارها و دستاورد‌های دولت سیزدهم، از رسانه ملی خواست تا زمینه انعکاس بیشتر خدمات بخش‌های دولت، فراهم شود.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما نیز با تأکید بر ضرورت حمایت این سازمان از تلاش‌ها و اقدامات دولت، تصریح کرد: طرح حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برنامه‌های رسانه‌ای دانش‌بنیان‌ها اثر خوبی برای تقویت و رشد تولید این شرکت‌ها داشته است.

همچنین، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، درباره طرح ملی قطار شهری گفت: این طرح با کمک شهرداری تهران و وزارت کشور به نتیجه رسیده است و به زودی در متروی تهران، شاهد استفاده از قطار ملی خواهیم بود.

گفتنی است، هیئت دولت در این نشست، برنامه عملیاتی تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را تصویب کرد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • کشف ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین در جنوب تهران
  • لزوم شفافیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی
  • انتقاد رئیس سازمان بازرسی از خام‌فروشی در صنعت نفت
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت