Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@20:51:16 GMT

کافه گردی‌ سحر قریشی در خارج از ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۲۸۰

کافه گردی‌ سحر قریشی در خارج از ایران

کافه گردی‌ سحر قریشی در خارج از ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سحر قریشی کافه گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های شهرستان صحنه بازدید کردند

ایسنا/کرمانشاه حدود ۱۲۰ هزار نفر از گردشگران از جاذبه‌های متنوع شهرستان صحنه بازدید کردند.

در شهرستان صحنه جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و تفریحی وجود دارد که گردشگران در بازه زمانی 24 اسفند تا پایان تعطیلات عید سعید فطر( 24 فروردین) از آنها بازدید کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صحنه با اشاره به رشد آمار بازدید گردشگران از شهرستان صحنه، اظهارکرد: در این مدت حدود ۱۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان صحنه بازدید کرده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که جمعا ۷۸ هزار نفر بود، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

سعید بروشان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بیشترین آمار بازدید گردشگران مربوط به سراب دربند است، عنوان کرد: تنها طی روز ۲۴ فروردین حدود هشت هزار نفر از این سراب بازدید کردند و در ایام نوروز هم هر روزه پذیرای چندین هزار گردشگر بود. 

وی به وجود گوردخمه‌ای باستانی در داخل این سراب اشاره کرد و گفت: گردشگران در این مدت علاوه بر بازدید از زیبایی های منطقه تفرجگاهی سراب دربند و گوردخمه دو طبقه مادی هخامنشی آن، از نمایشگاه صنایع دستی که در داخل محوطه برپا شده بود نیز بازدید کردند و ضمن آشنایی با هنرهای دست ساز مردم این منطقه، سوغاتی هایی را نیز از آن برای شهر و دیار خود خریداری کردند. 

بروشان با بیان اینکه طی این مدت گردشگران  استقبال بسیار خوبی نیز از اقامتگاه های بوم گردی صحنه داشتند، افزود: در مدت یک ماه گذشته جمعا هشت هزار مسافر در صحنه اسکان پیدا کردند که بخش زیادی از آنها در اقامتگاه های بوم گردی بوده است. 

وی تاکید کرد: در این شهرستان هشت اقامتگاه بوم گردی داریم که در این ایام بویژه نوروز و تعطیلات عید سعید فطر آمار اسکان خوبی داشته اند و اقامتگاه بوم گردی روستای پریان کندوله که فصل دوم سریال «نون. خ» در آن ساخته شد، طی این مدت کاملا رزو شده بود. 

رئیس میراث فرهنگی شهرستان صحنه در پایان گفت: دربند دستجرده، آبشار و سراب گروس، مجموعه تفریحی چهارباغ یا امام حسن مجتبی(ص)، پارک های تفریحی معلم و توحید، روستای هدف گردشگری کندوله، محوطه باستانی شیخی آباد و سراب سیریجان دیگر مقاصد مورد توجه گردشگران در شهرستان صحنه در یک ماه اخیر بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی و مردمی است
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • پاسخ قریشی در مواجهه با جانبداری مجری بی‌بی‌سی از اسرائیل!
  • قیس قریشی: ایران در حمله به اسرائیل به دنبال ارسال یک پیام بود + فیلم
  • حرکت رونالدینیویی سپاه ؛ همه منتظر موشک‌های سردار حاجی‌زاده بودند اما...
  • خانه مرتضوی‌های شهرکرد به مرکز بوم‌گردی تبدیل می‌شود
  • خانه مرتضوی‌ها شهرکرد به مرکز بوم‌گردی تبدیل می‌شود
  • واکسیناسیون سگ‌های صاحبدار در برابر بیماری هاری در اهواز
  • ۱۲۰ هزار نفر از جاذبه‌های شهرستان صحنه بازدید کردند