Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:40:29 GMT

پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۳۳۴۴

پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد

استاندار بوشهر با اشاره به تغییر سه فرماندار شهرستان‌های استان با انتصاب فرمانداران جدید گناوه، کنگان و دشتستان پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، عبدالکریم گراوند عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران کنگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بازگشایی مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: برای ایجاد فضایی با نشاط در سال تحصیلی جدید همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی، یکی از رسالت‌های مهم فرمانداران برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها دانست و تاکید کرد: وزارت کشور در برگزاری انتخابات رسالت و وظیفه سنگینی بر عهده دارد که در این راستا فرمانداران نقش مهم و تاثیرگذاری در این عرصه دارند.

استاندار بوشهر از برگزاری  جلسه آموزشی فرمانداران در زمینه انتخابات خبر داد و تصریح کرد: همه فرمانداران استان بوشهر در جلسه آموزشی تخصصی در عرصه انتخابات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

گراوند فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را خدمتگذاری دانست و خاطر نشان کرد: همانگونه که امام راحل تاکید داشتند که به من بگویند خدمتگذار بهتر است تا رهبر، این مهم نشان دهنده این است که همه باید در خدمت رسانی به جامعه و مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

سرپرست فرمانداری 3 شهرستان‌ استان بوشهر منصوب شدندفرماندار جدید دشتستان معرفی شدطرح تغییر شیوه آبیاری سنتی به نوین در نخیلات دشتستان تدوین شد

وی، با تاکید بر تقویت اتحاد و همدلی در جامعه و شهرستان‌ها تصریح کرد: تنها راه موفقیت در همه عرصه‌ها وحدت، همدلی و انسجام مسئولان، روحانیون، مردم و آحاد مختلف جامعه است که خوشبختانه این مهم در همه شهرستان‌های استان بوشهر متبلور است.

استاندار بوشهر بزرگترین سرمایه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و تاکید کرد: تحقق مطالبات مردم باید در سرلوحه برنامه مسئولان و فرمانداران قرار بگیرد چراکه فلسفه تشکیل حکومت اسلامی خدمتگذاری به مردم و توجه به درخواست‌های آنان است.

گراوند با اشاره به جنگ تحمیلی اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: در این شرایط باید همه آحاد جامعه با همدلی و اتحاد در رفع مشکلات جامعه در حوزه‌های گوناگون به خصوص در عرصه معیشتی و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه فرماندار در استان بوشهر تغییر کرد گفت: سه فرماندار شهرستان‌های گناوه، کنگان و دشتستان امروز معرفی و امسال  پرونده تغییر فرمانداران استان بوشهر بسته شد.

استاندار بوشهر ضمن قدردانی از خدمات فتح‌اله نوروزی فرماندار سابق کنگان، سیدعلی پاک‌نژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معرفی کرد.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر پرونده‌های قضایی در استان بوشهر با سازش و صلح مختومه می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه این شورا نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی دارد، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یک نظام‌واره اندیشی و اجرایی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اکنون دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تشکیل شده است، گفت: اکنون موضوع نشست شورای فرهنگ عمومی، قضائی، آسیب‌شناسی جرایم، پیشگیری از وقوع جرم و راهکارهای لازم برای کاهش جرایم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: این شورا می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد و در این عرصه نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اصل برخورد با مجرم مهمتر است اضافه کرد: سالانه میلیون‌ها پرونده وارد قوه قضائیه برای بررسی وارد می‌شود که نقش پیشگیری از وقوع جرم در کاهش پرونده‌ها بسیار مهم و مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ سازش و صلح در جامعه گفت: صلح و سازش یک فرهنگ اصیل اسلامی است که باید در این مهم در جامعه به‌عنوان یک ضرورت نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بوشهر یکی از استان‌های مهمی است که بیشتر پرونده‌های قضائی قبل از ورود به دستگاه قضا با سازش و صلح مختومه می‌شود، بیان کرد: فرهنگ عمومی مصالح و عدم وقوع جرم به‌عنوان یک خدمات اجتماعی عمومی و همکاری بنیادین با دستگاه قضائی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار می‌گیرد که الگو برای دیگر استان‌ها شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی برقرار نظم برگزاری نشست‌ها و اجرایی شدن مصوبات است، اضافه کرد: امسال نشست‌های شورای فرهنگ عمومی بر اساس برنامه تشکیل شد و مصوبات مهمی در پی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تدوین سند شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برای افق ۱۴۱۰ خبر داد و گفت: در این سند نقشه راه و برنامه‌های مورد نظر طراحی می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این استان را از امن‌ترین، و مردم با اخلاق اسلامی و اتحاد مثال‌زدنی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امسال سال سخت و پرفراز و نشیب در کشور بود، ولی استان بوشهر از امن‌ترین استان‌ها معرفی شده که نشان از اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان است.

امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر یکی از استان‌های مهمی است که بیشتر پرونده‌های قضائی قبل از ورود به دستگاه قضا با سازش و صلح مختومه می‌شود.

کد خبر 6057653

دیگر خبرها

  • توصیه‌های امام جمعه کنگان به خبرنگاران
  • پرونده کمربند فضای سبز شهر تهران سال آینده بسته می‌شود
  • زمینه جذب جوانان و دانش آموزان مستعد به حوزه‌های علمیه فراهم شود
  • بیشتر پرونده‌های قضایی در استان بوشهر با سازش و صلح مختومه می شود
  • ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد
  • شورای فرهنگ عمومی به دنبال حفظ وحدت و همدلی در جامعه است
  • مختومه شدن بیشتر پرونده‌های قضایی بوشهر با سازش و صلح
  • لاوروف: پرونده «کریمه» برای همیشه بسته شد
  • وزارت بهداشت فقط تأمین‌کننده ۲۵ درصد سلامت جامعه است
  • کوه‌خواری در گتوند؛ دادستانی ورود کرد